مکمل بنزین
برگزیده‌هاخبر

خانه‌های دی‌اس در سراسر دنیا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشند؟

برندهای معتبر خودروسازی در دنیا نه تنها بر روی تولید، عرضه و خدمات پس از فروش محصولاتشان دقت فراوانی دارند، بلکه در مورد عرضه کنندگان و شرایط عرضه و شرایط ارائه خدمات به مشتری نیز وسواس زیادی به خرج می‌دهند و شرایطی که معمولا برای نمایندگی‌هایشان اعلام می‌کنند، از جمله مواردی است که شاید برای بسیاری از ما، قابل هضم نباشد چرا که شرکت‌های فعال در کشورمان، حتی نصف این موارد را “نمی‌توانند” اعمال کنند. از جمله برندهایی که به شدت به شرایط عرضه خدمات خود پایبند بوده و مصرانه روی آنها پافشاری می‌کند، برند دی‌اس است که در ادامه به شرایط خانه‌های دی‌اس در سرتاسر دنیا می‌پردازیم.

طبق اطلاعاتی که در سایت رسمی این شرکت وجود دارد، مهم‌ترین شرطی که مسئولین برندینگ دی‌اس روی آن اصرار دارند، صمیمیتی است که می‌بایست بین فروشندگان و خریداران ایجاد شود و این صمیمیت باید از طریق نوع طراحی خانه‌های دی‌اس ایجاد شود و یکی از زمینه سازهای این ارتباط باشد.

گروه تجاری PSA وقتی که برند دی‌اس اتومبیلز (DS Automobiles) را راه‌اندازی می‌کرد، به این موضوع به خوبی توجه کرد که راه‌اندازی این برند برای خودروهای لوکس نیازمند پیش زمینه‌هایی است که باید رعایت شود تا هدف این گروه تامین شود. طبق اهداف و نقشه راهی که توسط این گروه مشخص شده است، تمام نمایندگی‌های دی‌اس به عنوان خانه دی‌اس شناخته می‌شوند و باید معیارهای آنها را رعایت کنند. برند دی‌اس برای اینکه نشان‌های اختصاصی در نگاه مردم و خریدارانش داشته باشد، المان‌های خاصی را به خود نسبت داده که در مراجعه به خانه‌های دی‌اس به صورت کاملا واضح قابل مشاهده است.

خانه‌های دی‌اس

از جمله این نشانه و المان‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

تمامی خانه‌های دی‌اس می‌بایست از پترن اختصاصی این شرکت که همان لوگوی شکیل دی‌اس است استفاده نمایند. حس اشرافیتی که از طریق این لوگو به مشتری القا می‌شود در معرفی محصولات این شرکت موثر است. همان‌طور که بسیاری از مردم در اولین مراجعه به این خانه‌ها، از آن به عنوان یک کاخ با شکوه مدرن یاد می‌کنند.

متخصصین طراحی برند می‌گویند که نشانه دی‌اس به خوبی توانسته حس اشرافیت را به مشتری القا کند چرا که به نظر یک برش بی نظیر از الماس سوارسکی در ذهن خریدار متمول، تداعی می‌شود. همچنین استفاده از تونالیته قهوه‌ای یک حس آرامش کم‌نظیر را به مشتری می‌دهد که تکرار نشدنی است.

از دیگر شرایط خانه‌های دی‌اس استفاده از رنگ کرم در طراحی داخلی آن‌هاست که به طور کلی یک شناسه قابل تمیز از سایر برندهای خودروسازی برای مشتری است. همچنین استفاده از نورپردازی‌های مخفی از دیگر شرایط خانه‌های این برند خوش نام فرانسوی است.

همه این موارد با یک شرط بسیار بزرگ از سوی دی‌اس رعایت می‌شود و آن برخورد بسیار گرم فروشندگان و کارکنان این خانه‌هاست که می‌بایست با مشتری صورت بگیرد.

مهم‌ترین شاخصه خانه‌های دی‌اس در سرتاسر دنیا چیست؟

مدیران این برند فرانسوی به طرز قابل توجهی به انتخاب کارکنان و فروشندگان خانه‌های دی‌اس وسواس و تمرکز دارند و بر اساس سیاست‌های برندینگی که در این شرکت معتبر خودروسازی وجود دارد، اصل برندینگ دی‌اس، بر روی صمیمیتی است که بین کارکنان و خریداران وجود دارد.

طبق اصولی که مدیران دی‌اس به فروشندگان تکلیف کرده‌اند، پاسخ گرم و مشتاقانه ایست که به تمام سوالات مشتریان باید داده شود. در تمامی شعب اصلی دی‌اس که همان خانه‌های دی‌اس است مشتری باید از خدمات بسیار کامل قبل و بعد از فروش بهره‌مند شده و رضایت او جلب شود. از جمله خدماتی که معمولا در خانه‌های دی‌اس به مشتری ارائه می‌شود:

  • ارائه مشاوره کامل قبل از خرید و خدمات خرید خودرو برای مشتری
  • نگهداری از خودروهای مشتریان و سرویس‌های دوره ای
  • خدمات وارانتی و تامین قطعات اصلی برای خودروی مشتریان
  • ارائه خدمات گارانتی به مشتریان
  • خدمات تعمیرگاهی به خودروها

از دیگر شرایط موجود در خانه‌های دی‌اس، حضور فروشندگانی است که شما را بر اساس نیازمندیتان راهنمایی می‌کنند. مشتری با ارائه کاربرد خود از خودرو، به خرید خودرویی راهنمایی می‌شود که به آن نیاز دارد. مشتری پس از انتخاب خودرو، هیچ پروسه سختی را انجام نخواهد داد و تمامی امور مالکیت و خرید خودرو توسط فروشندگان انجام می‌شود.

در کشور ما نیز نماینده رسمی دی‌اس وجود داشته و محصولات این برند خوش نام فرانسوی را به خریداران عرضه می‌کند.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. شما برو یه بنتلی یا رولز رویس سفارش بده ببین چه خبره چی کارا میکنن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا