مکمل بنزین
برگزیده‌هابررسی

اپتیما مدل 2019 توسط کیاموتورز رونمایی شد + تصاویر

به گزارش چرخان، در پی رونمایی هایی که شرکت هیوندای و تویوتا و سایر شرکتهای خودروسازی در نمایشگاه نیویورک داشتند، شرکت کیاموتورز نیز از جدیدترین مدل یکی از محصولات پرطرفدار خود رونمایی کرد که تغییرات قابل توجهی نسبت به مدل قبلی خود داشته است. در ادامه به بررسی تغییرات صورت گرفته در اپتیما مدل 2019 و تصاویر آن می‌پردازیم.

کیاموتورز به دنبال ارائه مدل‌های جدید از محصولات خود، به سراغ یکی از محصولات پرطرفدار خود رفته است که در بخش خودروهای سدان یکی از زیباترین خودروهای موجود در بازار محسوب می‌شود. کیاموتورز این مدل از اپتیما را قبل از این در بازار کره جنوبی به صورت آزمایشی عرضه کرده بود که با استقبال خوبی روبرو شده بود و حالا به صورت رسمی در نمایشگاه نیویورک اقدام به رونمایی از مدل جدید آن کرده است.

متخصصین خودرو از طراحی جدید این خودرو به عنوان اصلی‌ترین و بارزترین تغییر آن یاد می‌کنند چرا که تغییرات مشتری پسندی در آن ایجاد شده است. در بخش جلویی خودرو به گفته طراحان کیاموتورز، پوزه ببر طراحی شده است. استفاده از خطوط افقی در جلوپنجره آن یکی از بخش‌های تغییریافته در اپتیما مدل 2019 است.

اپتیما مدل 2019
2019 Optima

بزرگتر شدن چراغ‌های دی‌لایت از جمله تغییراتی است که در چراغ‌های جلو خودرو دیده می‌شود. همچنین ترکیب این چراغ‌ها تغییر کرده است و جابجایی‌هایی در آن ایجاد شده است. حاشیه‌های جلوپنجره نیز تغییر کرده و با طراحی جدید، خوش فرم‌تر شده است.

استفاده از 3 لامپ جدید در زیر سپر این خودرو باعث شده است نورپردازی جلوی خودرو زیباتر از مدل 2018 این خودرو شود. طراحی رینگ‌های جدید با جنس بهتر از جمله تغییرات ساختاری است که کیاموتورز در اپتیما مدل 2019 ایجاد نموده است. اگر به بخش عقب خودرو بپردازیم طراحی چراغ‌های جدید توجه ما را به خود جلب می‌کند. سپر عقب نیز تغییر طراحی داشته است و گرافیک چراغ‌ها نیز بهتر شده و چشم‌نواز گشته است.

در طراحی سپر عقب سعی شده است که هارمونی آن با سپر جلویی حفظ شده و در زیر آن یک دیفیوزر استفاده شود. این طراحی به نظر می‌رسد با توجه به حضور گرافیک جدید، مورد پسند مشتریان قرار بگیرد و یکی از مزیت‌های خوب این مدل نسبت به مدل قبلی باشد.

اپتیما مدل 2019
2019 Optima

بر خلاف تغییرات کلی در فضای بیرونی خودرو، در فضای داخلی اپتیما مدل 2019 تغییرات زیادی ایجاد نشده است و کیاموتورز سعی کرده است، کابین داخلی مورد قبول مدل قبلی خود را حفظ کرده و صرفا یک سری تغییرات بسیار جزئی را اعمال نماید. استفاده از غربیلک جدید فرمان در مدل جدید اپتیما تنها مورد واضحی است که در مدل جدید قابل مشاهده است.

استفاده از تنوع تودوزی‌هایی که کیا در آن پیشرو است، جلب توجه کرده و اپتیما مدل 2019 میزبان تنوع بسیار زیادی از این تودوزی‌های با کیفیت است. استفاده از لامپ‌های LED جدید در پایین درب‌های خودرو زیبایی بی‌نظیری به آن بخشیده است چرا که با باز شدن درب خودرو لوگوی کیاموتورز را روی زمین نشان می‌دهد و حس بی‌نظیری را به راننده و سرنشینان القا می‌نماید.

اپتیما مدل 2019
2019 Optima

از دیگر تغییرات داخلی اپتیما مدل 2019 نورپردازی داخلی کابین است که با اضافه شدن لامپ‌های زیبا، نسبت به مدل قبلی تغییراتی را داشته است. همچنین جابجایی‌هایی در محل لامپ‌ها ایجاد شده است که عملکرد این چراغ‌ها را بهتر نموده است. استفاده از رنگ متالیک در حواشی دکمه روشن و خاموش کردن موتور این خودرو یک جلوه بی‌نظیر و لوکس به آن بخشیده است که نسبت به نسخه قبلی، حس لوکس بودن را به راننده القا می‌کند.

کیاموتورز تغییرات دیگری نیز در این خودرو ایجاد کرده است که از جمله آن تغییراتی است که در سیتسم مالتی‌مدیا ایجاد نموده است. بروزرسانی‌های جدید در سیستم چندرسانه‌ای اپتیما مدل 2019 ایجاد شده است و کارایی آن افزایش یافته است. همچنین در سرگرمی‌های موجود در این خودرو نیز بروزرسانی‌های خوبی انجام شده که کیفیت موارد موجود را ارتقا داده است.

در بخش فنی نیز باید بدانید که کیاموتورز قصد دارد این خودرو را با دو پیشرانه به بازار بین‌المللی عرضه کند. اولین پیشرانه مد نظر کیا یک پیشرانه 1.6 لیتری است که از نوع توربوشارژ است و قدرتی معادل 177 اسب بخار تولید می‌کند. همچنین گشتاور این مدل چیزی معادل 265 نیوتون‌متر است که در اختیار راننده قرار می‌گیرد.

در نوع دوم پیشرانه 2 لیتری از نوع تنفس طبیعی به بازار عرضه می‌شود که قدرت این موتور 160 اسب بخار بوده و گشتاوری معادل 194 نیوتون‌متر تولید می‌کند.

گمانه زنی‌ها از ارائه این مدل از اپتیما در اواخر سال جاری در ایران حکایت دارد که البته در بازار بین‌المللی این موعد زودتر خواهد بود و در پاییز عرضه می‌شود. بازار آمریکا و اروپا احتمالا اولین میزبانان این مدل از اپتیما خواهند بود که در اواخر سال 2018 میزبان اپتیما مدل 2019 خواهند بود.

 

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا