مکمل بنزین
برگزیده‌هابررسی

هوندا insight مدل 2019 هیبریدی در نمایشگاه نیویورک رونمایی شد + تصاویر

به گزارش چرخان، شرکت خودروسازی هوندا همانند سایر شرکت‌های معتبر خودروسازی روزهای پرکاری را پشت سر گذاشته و در حال ارائه نسخه‌های جدید محصولات خود است که در جدیدترین اقدام، مدل 2019 یکی از خودروهای سدان این شرکت به مشتریان عرضه و معرفی شد که تغییرات قابل توجهی در آن ایجاد شده است. در ادامه به بررسی مشخصات هوندا insight مدل 2019 می‌پردازیم و تصاویری از این خودروی جدید را ارائه می‌نمائیم.

هوندا به گفته بسیاری از شرکت کنندگان در نمایشگاه نیویورک یکی از فعال‌ترین برندهای خودروسازی است که با دست پر به این نمایشگاه آمده و تغییرات زیادی در محصولات خود داشته است که در این نمایشگاه به مشتریان عرضه می‌شود. هوندا insight مدل 2019 شاید یکی از بهترین مواردی است که در این نمایشگاه عرضه شده است که از نوع هیبریدی بوده و مورد توجه مخاطبین نمایشگاه نیویورک قرار گرفته است.

هوندا insight مدل 2019

این محصول از شرکت هوندا شباهت‌هایی به دیگر محصولات شرکت داشته که نزدیک‌ترین خودرو به این مدل از اینسایت، هوندا آکورد است که شباهت زیادی به هوندا insight مدل 2019 دارد. البته کانسپتی که سال گذشته هوندا از این خودرو ارائه کرده بود، نیز دور از ذهن نیست و به طور کلی سورپرایزی در این خودرو و مدل از اینسایت وجود نداشته ولی این اتفاق، از زیبایی نسخه جدید اینسایت نکاسته است.

استفاده از چراغ‌های نازک در جلوپنجره باعث شده است که زیبای خاصی به ظاهر این خودرو ببخشد و تعریف مخاطبین نمایشگاه را به همراه داشته باشد. بارزترین ویژگی بخش فنی استفاده از سیستم هیبریدی است که همانند بسیاری از برندهای معتبر دنیا، هوندا نیز به این سمت پیش رفته است و ارائه این سیستم در اینسایت جذابیت خرید آن را افزایش داده است.

موتور بنزینی این خودرو دارای حجم 1.5 لیتری بوده و با تکنولوژی اتکینسون فعالیت می‌کند و همچنین موتور برقی این خودرو از یک منبع لیتیوم یونی بهره می‌برد که طبق تصاویر منتشر شده و همچنین نتایج برآمده از صحبت‌های مسئولین هوندا، حجم باتری این خودرو بزرگ نبوده و از اندازه کوچکی برخوردار است. قدرت موتورهای این خودرو به صورت تجمیع شده 154 اسب بخار و گشتاور 267 نیوتون متر است که برای یک خودروی هیبریدی بسیار مناسب است.

هوندا insight مدل 2019

طبق توضیحاتی که مهندسین هوندا ارائه کرده‌اند، موتور بنزینی هوندا insight مدل 2019 به صورت دائم کار کرده و در زمانی که در چرخه فعالیت خودرو نیست، به شارژ باتری موتور برقی می‌پردازد و آن را از نظر برق تامین می‌کند و به معنای دیگر نقش ژنراتور را بازی می‌کند.

هوندا insight مدل 2019

از دیگر توضیحاتی که مسئولین هوندا برای این خودرو ارائه کرده‌اند، سه حالت رانندگی است که در این خودرو قابل استفاده بوده که این سه حالت: اکو، اسپرت و نرمال است که طبق شرایط موجود امکان انتخاب برای راننده دارند. تنظیم همه موارد مربوط به انرژی جنبشی خودرو و همچنین ترمز این خودرو در حالت‌های متفاوت رانندگی از طریق دکمه‌های موجود در فرمان این خودرو قابل مدیریت است. امکان پیشمایش 1.6 کیلومتر بدون استفاده از موتور بنزینی در این خودرو با توجه به پلاگین نبودن این خودرو، نکته ایست که توجه اهالی خودرو را به این خودرو جلب کرده است.

در این خودرو خبری از جعبه دنده نیست چرا که موتور برقی وظیفه چرخاندن چرخ ها را بر عهده دارد. شرکت هوندا در هوندا insight مدل 2019 از یک کلاچ استفاده کرده است تا اتصال موتور به چرخ‌ها برقرار باشد و این هماهنگی انجام شود. طبق اطلاعات منتشر شده توسط هوندا، این خودرو بر پایه پلت‌فرم سیویک طراحی و تولید شده است و از این نظر برای علاقه‌مندان به این پلت‌فرم قابل توجه است.

هوندا insight مدل 2019

فضای صندوق عقب این خودرو 428 لیتر است که در سدان‌های هم‌رده جزو موارد متوسط رو به بالا محسوب می‌شود. همچنین فضای 95 سانتی متری برای پای سرنشینان عقب از دیگر مشخصات سایز هوندا insight مدل 2019 است که مهندسین و طراحان این شرکت به آن توجه داشته‌اند.

هوندا insight مدل 2019

در این خودرو نیز همانند دیگر خودروهای ارائه شده در یکی دو سال اخیر، از یک صفحه نمایش 7 اینچی بهره می‌برد که در وسط داشبورد قرار گرفته است. قرار گرفتن ورودی هوا در بالای نمایشگر نیز به خوبی جانمایی شده است و با توجه به یکی بودن طراحی دو ورودی هوای وسط با ورودی سمت راست، طراحی داخلی این خودرو بسیار ویژه ارزیابی می‌شود.

هوندا insight مدل 2019

از دیگر آپشن‌های موجود در این خودرو استفاده از صندلی چرم با جنس با کیفیت است که گرمکن صندلی‌ها نیز به مشخصات آن افزوده شده است.  خریداران این خودرو می‌توانند با سفارش اپل کارپلی، نمایشگر 8 اینچی و اندروید اتو، آپشن‌های این‌چنینی را در خودروی خریداری شده خود داشته باشند.

هوندا insight مدل 2019 در سه مدل ای‌ایکس، ال‌ایکس و تورینگ به بازار عرضه خواهد شد که هر کدام تفاوت‌هایی در رینگ و دکمه استارت و امکانات داخلی خودرو دارند که مدل تورینگ کامل‌ترین نوعی است که توسط هوندا در این مدل ارائه می‌شود. در این مدل امکاناتی از جمله: برف پاک‌کن مجهز به سنسور باران، مونروف، رینگ 17 اینچی، تهویه مطبوع دوگانه، چراغ‌های ضد مه ویژه، سیستم ناوبری ماهواره‌ای، سیستم آپدیت هوایی و هات‌اسپات وای‌فای ارائه می‌شود.

در فرمان این خودرو از سیستم برقی استفاده شده است که از تعلیق در عقب از نوع مولتی‌لینک و تعلیق در جلو از نوع مک‌فارسون است. جالب است بدانید که مصرف سوخت هوندا insight مدل 2019 بسیار پایین بوده و رقم رسمی اعلام شده تنها 4.28 لیتر در 100 کیلومتر است. گمانه زنی‌ها از ورود این خودرو در پائیز 2018 خبر می‌دهند.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا