Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

نسخه برقی مینی کلاسیک در نمایشگاه خودرو نیویورک معرفی شد!

در گذشته شرکت مینی که متعلق به برند آلمانی بی‌ام‌و است تیزری را منتشر کرده بود که یک خودروی مینی کلاسیک را نشان می‌داد که از نشان خودروهای برقی این شرکت بهره می‌برد. حال این شرکت از نسخه برقی مینی کلاسیک رونمایی کرده و تصاویر آن را در اختیار رسانه‌ها قرار داده است.

در حال حاضر این شرکت اطلاعات زیادی را در رابطه با نسخه برقی مینی کلاسیک منتشر نکرده است، بنابراین اطلاعی در رابطه با مسافتی که این خودرو می‌تواند با هر بار شارژ طی کند و یا قدرت تولیدی توسط موتور آن در دسترس ما قرار ندارد. با این وجود مینی اعلام کرده که این خودرو جدید به یک موتور برقی مجهز شده است.

به احتمال زیاد هدف مینی از معرفی این محصول جذب نظر علاقه‌مندان به دنیای خودرو و همچنین اتومبیل‌های برقی است چراکه این شرکت در سال آینده اولین خودروی برقی تولیدی خود را روانه بازار می‌کند. بنابر اعلام این شرکت باید منتظر عرضه اولین محصول برقی مینی در سال 2019 باشیم.

خودروی برقی این کمپانی که در سال آینده عرضه می‌شود در حقیقت یک مینی کوپر مدرن است. تا به امروز چندین تصویر جاسوسی از نسخه کاملا برقی مینی در فضای مجازی منتشر شده است با این حال اطلاعاتی زیادی از این محصول در دسترس ما قرار ندارد. این شرکت در سال گذشته در نمایشگاه خودرو فرانکفورت از یک محصول مفهومی کاملا برقی رونمایی کرد که البته در رابطه با موتور مورد استفاده در آن و همچنین برد مسافتی آن اطلاعاتی منتشر نشد.

همانطور که می‌دانید نسخه اصلی مینی وزن کمی دارد که این موضوع با استفاده از باتری‌های بزرگ با وزن زیاد مقداری تغییر خواهد کرد. با این وجود نسخه برقی مینی کلاسیک در صورت عرضه به بازار لذت رانندگی بالایی را برای خریدار به همراه خواهد داشت. در حال حاضر نمی‌توان در رابطه با مشخصات و همچنین تجهیزات مورد استفاده در این خودرو اظهار نظر قطعی کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.