مکمل بنزین
گوناگونخبر

تصاویر رنج روور Evoque را از اینجا ببینید

به نظر می‌رسد که کمپانی قدیمی لند روور به این نتیجه رسیده است که می‌تواند در مسیری قدم بردارد که پیش از این سایرین در آن شکست خورده‌اند. به همین دلیل محصول جدیدی که از طراحی کانورتیبل بهره می‌برد را با نام Evoque طراحی و تولید کرده است.

New-Range-Rover-Evoque-Convertible-135

از این خودرو می‌توان به عنوان اولین خودروی لوکس و کامپکت SUV دنیا با قابلیت تغییر پذیری نام برد. این خودروی لند روور به دلیل عدم موفقیت پیشین نیسان در ساخت این چنین خودرویی، می‌تواند بسیار سر و صدا کند و در صدر اخبار جای گیرد. بر اساس بررسی اکثر مدل‌های موفق کمپانی لندروور، خودروی Evoque دارای سه درب اصلی است و سقف آن تنها در عرض 18 ثانیه به طور اتوماتیک برچیده شده و در عرض 21 ثانیه نیز باز شده و در جای خود قرار می‌گیرد. این عملیات می‌تواند در سرعت 50 کیلومتر در ساعت نیز به راحتی انجام پذیرد.

New-Range-Rover-Evoque-Convertible-38

این تولید کننده انگلیسی کاری کرده است که هنگام بسته بودن سقف، درون خودرو به راحتی عایق صدا باشد و شبیه به یک خودروی 5 درب و شاسی بلند هیچ صدایی وارد کابین نشود. همچنین صندوق عقب تعبیه شده برای این خودرو به قدری مناسب است که حتی در صورت نبود سقف نیز، بهترین فضا را در اختیار سرنشینان قرار می‌دهد. بدیهی است که در صورت حضور سقف در جای خود، قسمت بار بیشتر و بهتری در اختیار سرنشینان قرار می‌گیرد.

New-Range-Rover-Evoque-Convertible-27

با توجه به وجود تغییرات ساختاری در این خودرو، بدنه با بهره گیری از یک ستون اضافی محکم شده است و بنابر این وزن سنگین سقف مشکلی برای آن ایجاد نمی‌کند. جالب است بدانید سقف پارچه‌ای این خودرو برابر 270 کیلوگرم است که خوب طبیعتا سنگین‌تر از مدل‌های سقف دار است. در آمریکا شمالی رنج روور Evoque کانورتیبل، همراه با یک موتور پر قدرت 2.0 لیتری که می‌تواند حدود 237 اسب بخار قدرت تولید کند به بازار عرضه می‌شود. این پیشرانه بنزینی، همراه با یک گیربکس اتوماتیک 9 سرعته جفت شده است. نسخه‌ای که در اروپا عرضه خواهد شد موتوری 2.0 لیتری با قدرت 178 اسب بخار داشته و البته دیزلی است.

New-Range-Rover-Evoque-Convertible-6

یکی از ویژگی‌های جدید این خودرو بهره گیری از سیستم مولتی‌مدیا نسل جدید لند روور است که دارای یک نمایشگر با وضوح بالای 10.2 اینچی است که InControl Touch Pro نام دارد.

New-Range-Rover-Evoque-Convertible-23

این محصول شیک و جذاب برای اولین بار هفته آینده در نمایشگاه خودروی لس آنجلس برای عموم به نمایش در خواهد آمد. فروش این محصول برای بهار سال 2016 خواهد بود و قیمت آن نیز برابر 47.500 پوند است. تحویل این خودرو در اوایل سال 2016 در ایالات متحده و با قیمت تقریبی 50.475 دلار آغاز خواهد شد.

 

محمد سعید بهمنی

از سال 88 کار خبری رو شروع کردم و از سال 89 در حوزه IT مشغول بودم! چرخان، فرزند اول من و متولد 1394 هست! من فارغ التحصیل روابط بین الملل؛ عاشق ماشین، سرعت و سفر! هر سوالی بودم؛ با افتخاردر خدمتم Email: Saeid.bahmani@gmail.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا