مکمل بنزین
بازارچهخبر

سایپا قیمت جدید محصولات خود را برای سال 97 اعلام کرد

به گزارش چرخان، در حالیکه اولین روزهای کاری سال 97 آغاز شده است، شرکت‌های خودروسازی نیز از همین ابتدا فعال شده و نسبت به بروزرسانی قیمت‌ها و شرایط خود اقدام می‌نمایند که در جدیدترین اطلاعیه صادر شده، شرکت خودروسازی سایپا قیمت جدید محصولات خود را برای سال 97 اعلام کرده و پس از این با تعرفه‌های جدید اعلامی، خودروهای تولید شده تحویل مشتری خواهد شد.

طبق اطلاعیه صادر شده افزایش قیمت ایجاد شده در خودروهای این شرکت به دلیل افزایش نرخی است که در بیمه شخص ثالث ایجاد شده و به طور کلی همه محصولات این شرکت افزایش قیمت 89 هزار تومانی حاصل از افزاش تعرفه نرخ بیمه شخص ثالث را در محصولات خود اعمال نموده است.

همچنین طبق اطلاعیه صادر شده توسط این شرکت، فروش نقدی خودروها نیز از تاریخ 16 فروردین 97 فعال شده و مشتریان می‌توانند طبق شرایط زیر از شرایط فروش نقدی سایپا نیز بهره‌مند شوند.

همچنین سایپا متذکر شده است که در صورتیکه موجودی این شرکت برای هر کدام از خودروها به اتمام برسد و ظرفیت تعیین شده تکمیل شود، ادامه فروش ملغی شده و امکان ثبت نام فراهم نخواهد بود.

سایپا

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا