Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

بررسی هاچ‌بک مینی کوپر مدل ۲۰۱۷ (ویدئوی اختصاصی)

حدود ۱۸ سال پیش برند انگلیسی مینی توسط کارخانه آلمانی بی‌ام‌و خریداری شد و به این گروه خودروسازی پیوست. یکی از مدل‌های مشهور این برند مدل کوپر است که توانسته چندین سال در خط تولید باقی بماند و فروش خوبی داشته باشد.

این خودرو سه درب‌ با سه طراحی متفاوت از لحاظ مشخصات پیشرانه، فضای کابین و جادار بودن صندوق عقب به بازار معرفی شده و یکی از سریع‌ترین نسخه‌های ساخته شده از این برند انگلیسی‌ است که به طور معمول می‌تواند در ۶.۴ ثانیه شتاب خود را از ۰ به ۱۰۰ برساند و حداکثر سرعتی معادل ۲۴۰ کیلومتر بر ساعت داشته باشد. به نظر کارشناسان خودرو ظاهر بیرونی مینی کوپر مدل ۲۰۱۷ عضلانی و تیز به ‌نظر می‌رسد و توانسته در پیچ‌ و خم‌ها هندلینگ خوبی از خود نشان دهد.

از سوی دیگر بعضی از افراد معتقدند که این خودرو فضای کافی برای چهار سرنشین را فراهم نمی‌کند که جواب این ویژگی را مینی با تولید نسخه ۵ درب و افزایش فضای کابین داده است؛ بطوریکه در مدل ۲۰۱۷ به راحتی ۴ سرنشین و حتی ۵ نفر نیز در خودرو جای می‌گیرند. البته رانندگی با هاچ‌بک مینی کوپر لذت‌بخش توصیف شده است.

سه پیشرانه توربوشارژ برای هاچ‌بک مینی‌ کوپر ۲۰۱۷ تعبیه شده است که نسخه پیش‌فرض با پیشرانه سه سیلندر ۱.۵ لیتری با ۱۲۴ اسب بخار قدرت خروجی در بازار معامله می‌شود. نسخه‌ دیگر با اسم کوپر S مجهز به پیشرانه ۴ سیلندر خطی ۲.۰ لیتری است که می‌تواند معادل ۱۸۹ اسب بخار قدرت تولید کند و در آخر نسخه لوکس با اسم جان کوپر ورکس (John Cooper Works) پیشرانه توربوشارژ ۴ سیلندر خطی با قدرت خروجی ۲۲۸ اسب بخار متصل به گیربکس ۶ سرعته دستی یا اتوماتیک است که به رانندگی شگفت‌انگیز و راحتی را برای سرنشینانش فراهم می‌کند.

در ویدئوی زیر که با همکاری چرخان و کلیپو به فارسی دوبله شده است، با ما همراه شوید تا بیشتر خودروی هاچ‌بک مینی کوپر مدل ۲۰۱۷ را مورد بررسی قرار دهیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.