مکمل بنزین
گوناگونخبر

بهترین اتومبیل‌های نمایشگاه نیویورک 2018 را بشناسید

نمایشگاه خودرو 2018 نیویورک، یک اجتماع شگفت‌انگیز از خودروسازان برتر جهان بود که برندهای مختلف، سورپرایزهای خود را به معرض نمایش گذاشتند. خیلی از خودروسازان بیشتر به معرفی تیزر مانند محصولات خود پرداختند تا در آینده با جزئیات بیشتر محصول خود را نمایش دهند. در این نمایشگاه خودروهای زیادی معرفی شدند که در این مطلب، نگاهی به بهترین خودروهای معرفی شده خواهیم انداخت.

آئودی RS5 مدل 2019

علاقه اروپایی‌های به محصولات آئودی غیرقابل انکار است و آنها به‌زودی می‌توانند با یک مدل اسپرت‌بک از RS5 رانندگی مهیجی را تجربه کنند. در زیر کاپوت شما یک موتور 2.9 لیتری توربوشارژ V6 با قدرت خروجی 444 اسب بخار (331 کیلووات) و 443 پوند (600 نیوتن متر) گشتاور را در اختیار خواهید داشت که به یک گیربکس اتوماتیک Tiptronic هشت سرعته متصل شده است.

تویوتا RAV4 مدل 2019

روفور شاید اولین انتخاب بسیاری از افراد نباشد اما عده زیادی محصول نچندان بزرگ تویوتا را دوست‌دارند که اکنون به دست این کمپانی منقلب شده است. تمام بخش‌های ظاهری روفور دچار تغییر شده و تویوتا نیز با افزایش سایز این خودرو، سعی نموده جایگاه این خودرو را در بازار ارتقا ببخشد. این مدل قرار است با موتورهای بنزینی و هیبریدی روانه بازار شود.

جنسیس کانسپت Essentia

جنسیس با یک مدل مفهومی زیبا به نیویورک 2018 آمد. هنوز مشخص نیست این خودروی فوق‌العاده سبک، در آینده پیشرانه برقی خواهد داشت و یا بنزینی اما مشخصات ظاهری آن شبیه به محصولات GT است. دلیل حضور Essentia در این لیست، مشخصات ظاهری و بیش از هر چیزی برند جنسیس بوده که بنظر می‌رسد در تلاش برای دستیابی به یک خودروی مسابقه‌ای خودران و اتوماتیک است.

تویوتا کرولا هاچبک

مدل جدید کرولا با یک گیربکس شش سرعته دستی، برای ویراژ دادن آماده شده، که طراحی جدید آن با پلتفرم TNGA، یک خودروی کاملا اسپرت را نشان می‌دهد. ما هنوز نسبت به سطح تجهیزات ایمنی کرولا مطمئن نیستیم اما خبرها از یک خودروی فوق‌العاده ایمن حکایت می‌کند که نسبت به قبل بسیار قوی‌تر شده است.

فولکس‌واگن اطلس Tanoak

پیکاپ جدید فولکس، بسیاری از حاضران را متحیر کرد. با توجه به عدم داشتن برف‌پاک‌کن و سپرهای گران‌قیمت، بنظر می‌رسد این خودرو هیچوقت تولید انبوه نخواهد داشت اما بسیاری معتقدند فولکس‌واگن قصد دارد جای خالی خود در بازار پیکاپ‌های آمریکا را پر کند. پیشرانه تنفس طبیعی ۳.۶ لیتری خورجینی ۶ سیلندر با جعبه‌دنده‌ی ۸ سرعته اتوماتیک و سیستم تمام چرخ محرک، نشان می‌دهد کمپانی آلمانی یک وانت قدرتمند و زیبا را طراحی کرده است.

علی شیرعلی بیک

مهندس مکانیک گرایش طراحی جامدات از دانشگاه آزاد تهران‌جنوب. علاقه مند به طراحی صنعتی مخصوصا خودرو. مترجم و نویسنده درحوزه خودرو، تکنولوژي و صنایع مرتبط

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا