مکمل بنزین
بازارچه

کرمان موتور قیمت جدید جک S5 اتوماتیک را در سال 97 اعلام کرد

به گزارش چرخان، کرمان موتور نیز همانند بسیاری از شرکت‌های دیگر خودروساز داخلی و شرکت‌های واردکننده خودروهای خارجی اقدام به افزایش قیمت محصولات خود نموده و پس از افزایش قیمتی که در مدل‌های مختلف لیفان اعمال کرد، در جدیدترین تغییر قیمتی خود قیمت جک S5 اتوماتیک را افزایش داده و از امروز این خودرو با نرخ جدید به مشتریان عرضه می‌شود.

طبق اطلاعیه صادر شده توسط کرمان موتور، جک S5 اتوماتیک از تاریخ 18 فروردین 97 با قیمت جدید به مشتریان فروخته می‌شود و متقاضیان می‌توانند از تسهیلات ارائه شده این شرکت برای خرید این خودرو استفاده نمایند.

جک S5 اتوماتیک

اس 5 که در اسفند ماه با قیمت 104 میلیون و نهصد هزار تومان به بازار عرضه میشد، در حال حاضر با قیمت 109 میلیون و نهصد هزار تومان قابل عرضه بوده و افزایش قیمت 5 میلیون تومانی را تجربه کرده است.

از دلایل این افزایش قیمت می‌توان به افزایش نرخ ارز و هزینه های معمول تغییر سال در کرمان موتور اشاره کرد. به نظر می‌رسد با روند صعودی نرخ دلار در بازار، این روند افزایش قیمتی ادامه داشته باشد و بهار 97 پر از اخباری باشد که حاوی خبر افزایش قیمت محصولات داخلی و خارجی است.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا