مکمل بنزین
گوناگونخبر

تصویر رسمی از لکسوسES 2019 با جلو پنجره بزرگ

درست همین چند روز قبل بود که یک تصویر ناقص از خودروی جدید لکسوس بانام لکسوس ES که سرواژه‌های (Executive Sedan) است، در صفحات وب و سایت‌های خودرویی به نمایش درآمد. حالا چند روز بعدازآن، شرکت ژاپنی لکسوس یک تصویر رسمی از سدان لوکس خود را به نمایش گذاشته است. اما این تصویر نیز تنها جلوپنجره این سدان را به نمایش گذاشته و باید تا تاریخ 5 اردیبهشت در نمایشگاه خودرویی 2018 پکن منتظر رونمایی از این سدان باشیم.

برند لوکس زیرمجموعه تویوتا در ارائه جزئیات در مورد این سدان جدیدش کمی محتاطانه عمل می‌کند و تنها به این موارد اشاره‌کرده است که این سدان چیزی بیش از یک خودروی خوش‌قیافه و جذاب خواهد بود و هر مصرف‌کننده‌ای در سراسر دنیا از رانندگی و نشستن در آن لذت کافی را خواهد برد.

نسل جدید لکسوس ES جزو خودروهایی است که طبق برنامه معروف شرکت تویوتا مبنی بر طراحی جدید خودروهایش دچار تحولات چهره‌ای زیادی برای رقابت هرچه بیشتر با رقیبان اروپایی و آمریکایی خود شده است. خودرویی که به لطف پلتفرم جدید به‌کاررفته در آن‌هم دارای وزن کمتر و فضای بیشتری برای سرنشینان و بار داخل خودرو بوده و هم هندلینگ و کنترل خودرو برای راننده راحت‌تر شده است.

اما جدای از این‌که لکسوس از ارائه جزئیات موتور قرارگرفته زیر کاپوت این ماشین خودداری کرده است، انتظار می‌رود که خریداران ES 350 در داخل خودرویشان با یک موتور 3.5 لیتری V6 باقدرت 301 اسب بخار که از طریق یک جعبه‌دنده خودکار 8 سرعته به چرخ‌ها منتقل می‌شود، روبرو شوند.

در بازار ایالات‌متحده، لکسوس در آستانه رونمایی از هفتمین نسل ES تا اواخر سال جاری میلادی یا اوایل سال 2019 خواهد بود. سدان لوکس جدیدی که در همان مکان تولیدی تویوتا کمری و تویوتا آوالون در کنتاکی آمریکا به تولید خواهد رسید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا