مکمل بنزین
خبر

محصول جدید جک معرفی شد

جک Refine R3 در بازار چین عرضه شد و قیمت آن از ۶۴۸۰۰ یوان شروع شده و تا ۸۰ هزار یوان می‌رسد. Refine R3 یک مینی ون است که به جلو پنجره درخشان و عظیم جک (که امضا این شرکت است) مجهز است. داخل این خودرو هفت صندلی وجود دارد که با ترتیب ۲،۲،۳ چیده شده‌اند. نکته جالب توجه در این خودرو پنجره‌های بزرگی است که برای آن در نظر گرفته شده است.

مینی ون‌ها در چین بسیار محبوب شده‌اند و خانواده‌های جوان ترجیح می‌دهند یک مینی ون داشته باشند تا یک سدان یا شاسی بلند. به همین دلیل هر خودروساز چینی حداقل یک یا دو مدل از این خودروها را تولید می‌کند. این در حالیست که خودروسازهای خارجی غیر از جنرال موتورز از این جریان عقب هستند و تمایلی به تولید این مدل از خودرو ندارند. طراحی داخل خودرو مطلبوبست. مخصوصا آن که یک صفحه نمایش ۱۰.۲۵ اینچی نیز در آن تعبیه شده است. قدرت این خودرو از یک موتور ۱.۶ لیتری چهار سیلندر با قدرت ۱۲۰ اسب بخار بدست می‌آید که به کمک جعبه دنده ۵ سرعته، به چرخ‌ها می‌رسد.

در آخر، Refine R3 ظاهر زیبایی ندارد اما خاص و مدرن است و جلو پنجره عظیم آن، شخصیت خاصی به این خودرو بخشیده است. دیگر ویژگی‌های این خودرو عبارتند از: طراحی داخلی قابل قبول، قیمت مناسب و موتور کمی ضعیف. در نهایت انتظار می‌رود که Refine R3 در بازار چین فروش خوبی داشته باشد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا