مکمل بنزین
برگزیده‌هاشرایط فروش

جدیدترین شرایط فروش نقد و اقساط محصولات ایران‌خودرو اعلام شد (فروردین 97)

در حالیکه بسیاری از شرکتهای خودروسازی در حال اعلام تغییرات قیمتی محصولات خود هستند و حتی در بعضی از موارد نیز فروش آنها به دلایل ارزی متوقف شده است، گروه خودروسازی ایران‌خودرو یکی از شرکت‌های پر کار در فروردین 97 بوده است که پس از دو طرح فروش ویژه برای محصولات متنوع خود، در جدیدترین اطلاعیه خود از شرایط فروش اقساطی محصولات خود رونمایی کرد که در این طرح تسهیلات خوبی به مشتریان اعطا می‌شود.

طبق اطلاعیه منتشر شده توسط گروه خودروسازی ایران‌خودرو، محصولات این شرکت از امروز و با شرایط ذکر شده در بخشنامه مذکور به مشتریان عرضه می‌شود و بدیهی است که تعداد در نظرگرفته شده برای این طرح محدود بوده و پس از تکمیل ظرفیت خودروهای در نظر گرفته شده، سایت ثبت نام بسته خواهد شد.

طبق اعلام ایران‌خودرو اولین موردی که در روند ثبت نام انجام می‌شود، استعلام چک بوده و در صورت عدم تایید آن، امکان ادامه روند خرید نخواهد بود.

پس از پیش ثبت نام، مشتری با تاییدیه پیامکی که دریافت می‌کند می‌بایست به نمایندگی‌های این شرکت مراجعه کرده و خرید خود را نهایی کند. در ادامه به شرایط جزئی هر کدام از خودروهای ارائه شده در این طرح فروش می‌پردازیم:

پژو 405 جی‌ال‌ایکس: این خودرو در دو مدل بنزینی و دوگانه سوز ارائه شده و برای هر کدام تسهیلات 18 میلیون تومانی در نظر گرفته شده است.

قیمت کل نوع بنزینی این خودرو 30 میلیون و 700 هزار تومان و نوع دوگانه سوز آن 32 میلیون و 465 هزار تومان تعیین شده است و هر دو خودرو در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای و خاکستری قابل ارائه خواهد بود.

پژو 206: اولین مدل از این خودرو با تیپ 2 به مشتریان عرضه می‌شود که دارای تسهیلات 18 میلیون تومانی است. قیمت نقدی این خودرو 33 میلیون و 916 هزار تومان اعلام شده است.

تیپ 5 این خودرو نیز با تسهیلات 20 میلیون تومانی با مدت زمان بازپرداخت 12 تا 24 ماه به مشتریان ارائه می‌شود که قیمت قطعی آن 39 میلیون و 207 هزار تومان تعیین شده است.

آخرین مدل از خودروهای ارائه شده در خانواده خودروی پژو 206 نیز مربوط به مدل صندوقدار این خودرو است که با تسهیلات 21 میلیون تومانی در این طرح به فروش می‌رسد. قیمت کل این خودرو نیز 39 میلیون و 930 هزار تومان مشخص شده است.

سمند: این خودرو با موتور EF7 و با تسهیلات 20 میلیون تومانی به مشتریان فروخته می‌شود. تسهیلات اعطایی برای این خودرو صرفا در دو مدل 12 و 18 ماهه بوده و در رنگ‌های سفید، مشکی، خاکستری، آبی کبود و آبی رویال به مشتریان قابل عرضه است. قیمت قطعی این خودرو 32 میلیون و 157 هزار تومان عنوان شده است.

رانا LX محصولات ایران‌خودرو

رانا: آخرین خودرو از محصولات ایران‌خودرو که با تسهیلات 18 میلیون تومانی با بازپرداخت 12 تا 24 ماهه به مشتریان فروخته می‌شود. قیمت قطعی این خودرو 36 میلیون و 745 هزار تومان بوده و در رنگ‌های سفید، مشکی، نقره‌ای، خاکستری، گیلاسی و بفنش قابل سفارش خواهد بود.

نکته قابل ذکر در بخشنامه ایران‌خودرو، وجود هزینه‌های قانونی دیگر در پرداختی مشتریان است که در زمان ثبت نام از آنها اخذ خواهد شد. از جمله هزینه‌های اضافی در این طرح، هزینه‌های مربوط به کارت طلایی اجباری در بعضی از خودروها است.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. بنده یک بار از ایران خودرو سمند اقساطی گرفتم و به موقع پرداخت کردم بعد چند سال فروختم و ۱۸ ماه پیش یک پژو پارس نقدی خریدم و چون پول لازم داشتم دو روز قبل فروختم . از دو روز قبل خواستم یک سمند اقساطی بخرم در اینترنت پیدا کردم ولی وقتی رفتم به نماینده گفتنند اقساطی نداریم . نمیدانم چرا ندارید من مجبور هستم یک تیبا ۲ بخرم چون همان روز که پول نقد و چکها را میدهیم ماشین را فوری تحویل میدهند .ولی دوست داشتم از ایران خودرو خرید کنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا