مکمل بنزین
برگزیده‌هاخبرداخلی

کدام خودروها سود بیشتری برای دلالان بازار دارد؟

به گزارش چرخان، در حالیکه به دلیل نوسانات ارزی بسیاری از معاملات بازار خودروهای داخلی و خارجی محدود شده و از حجم کلی معاملات بازار کاسته شده است، بعضی از محصولات کماکان دارای تقاضای بالایی هستند و دلالان بازار را به سودهای کلانی می رسانند. در ادامه به بررسی بعضی از محصولات این چنینی می پردازیم که سود بیشتری برای دلالان داشته و علاقه به معامله آنها بالاتر است.

دناپلاس

دنا پلاس: اولین خودرویی است که در بازار با قیمت 56 میلیون تومان معامله می‌شود. قیمت کارخانه این خودرو 48 میلیون تومان است.

دنا پلاس توربو: این خودرو نیز در حال حاضر با قیمت 63 میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود که تفاوت قیمت 10 میلیون تومانی با قیمت کارخانه دارد.

استپ‌وی: خودروی بعدی از محصولات پارس خودرو است که با قیمت 65 میلیون تومان قابل خریداری است. این خودرو در کارخانه با قیمت 55 میلیون تومان فروخته می‌شود.

پژو 2008

پژو 2008: از جمله خودروهای پرسود برای دلالان است که قیمت 103 میلیون تومانی ایکاپ برای آن، در بازار با قیمت 131 میلیون تومان معامله می‌شود.

مزدا3 تیپ 4

مزدا 3 نیمه فول: این خودرو نیز با حاشیه سود 12 میلیون تومانی در بازار آزاد با قیمت 143 میلیون تومان مورد معامله قرار می‌گیرد.

ایران‌خودرو ویتارا

ویتارا کلاس 10: دیگر خودرو از محصولات پرطرفدار بازار که با قیمت 172 میلیون تومان معامله می‌شود. قیمت کارخانه این بازار 147 میلیون تومان تعیین شده است.

هایما S7: آخرین خودروی پرسود برای دلالان بازار نیز مربوط به ایران‌خودرو است که با حاشیه سود 15 میلیون تومانی برای فعالان بازار با قیمت 110 میلیون تومان در بازار آزاد، معامله می‌شود.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا