Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

تست درگ بی‌ام‌و M5 با مرسدس AMG E63 S (ویدئوی اختصاصی)

اغلب اوقات بسیاری از افراد برای خرید خودروی جدید ابتدا تست شتاب، ترمز یا سرعت در رانندگی بالا را با وسیله نقلیه مورد نظر انجام می‌دهند و بعد تصمیم به خرید می‌گیرند. در این ویدئوی جذاب دو خودروی سدان لوکس شامل بی‌ام‌و M5 و مرسدس بنز AMG E63 S در تست ترمز، شتاب و شتاب با سرعت ۸۰ کیلومتر بر ساعت مسابقه می‌دهند. بهتر است قبل از دیدن این مسابقه و نتیجه آن اطلاعاتی درباره ویژگی‌های این دو خودرو بدانیم.

خودروی لوکس بی‌ام‌و ‌M5 مدل ۲۰۱۸ مجهز به پیشرانه ۸ سیلندر ۴.۴ لیتری با قدرت خروجی ۶۰۰ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۵۵۳ پوند فوت است که می‌تواند تنها در ۲.۸ ثانیه شتاب خود را از ۰ به ۱۰۰ برساند و این رقم به معنای سریع‌ترین خودروی سدان ساخته شده در سری ‌M بی‌ام‌وهاست که شتاب آن با خودروی سدان تسلا مدل S P90D تقریبا برابری می‌کند. از سوی دیگر مرسدس بنز AMG E63 S دارای پیشرانه ۸ سیلندر توئین توربو ۴.۰ لیتری با قدرت خروجی ۶۰۳ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۶۲۷ پوند فوت متصل شده به جعبه دنده ۹ سرعته اتوماتیک است که می‌تواند تنها در ۳.۰ ثانیه شتاب خود را از ۰ به ۱۰۰ برساند.

در این تست درگ برای شتاب با وجود اینکه بی‌ام‌و M5 شتاب اولیه خوبی داشت ولی نتوانست به پای مرسدس بنز AMG E63 S برسد. در مسابقه دوم که مربوط به تست ترمز بود نیز دیسک‌های سرامیکی کربنی ۸۵۰۰ دلاری مرسدس توانست رقیب خود یعنی بی‌ام‌و M5 را از پای درآورد و سریع‌تر بایستد و در نهایت در تست شتاب با سرعت ۸۰ کیلومتر بر ساعت نیز این مرسدس بنز AMG E63 S بود که توانست با اختلاف بیش از چند صدم ثانیه از بی‌ام‌و M5 جلو بزند.

در نهایت می‌توان گفت که این دو خودروی لوکس عملکرد بسیار شبیه به هم در تست‌های مختلف داشتند ولی در نهایت این مرسدس بنز بود که توانست برتری خود را به بی‌ام‌و نشان بدهد.

در ویدئوی زیر که با همکاری چرخان و کلیپو به فارسی دوبله شده است، با ما همراه شوید تا تست درگ جذاب بین دو خودروی بی‌ام‌و M5 و مرسدس بنز AMG E63 S را ببینیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.