مکمل بنزین
گوناگونخبر

تصاویر جاسوسی نسخه جدید رنو توئینگو منتشر شد

نسخه کنونی رنو توئینگو از سال 2014 در بازار حضور داشته است. به تازگی تصاویر جاسوسی نسخه جدید رنو توئینگو منتشر شده که تغییرات ایجاد شده در این خودرو هاچ‌بک کوچک را نشان می‌دهد. طراحی کلی نسخه جدید رنو توئینگو تغییر چندانی را تجربه نکرده است.

در جلوی این خودرو شاهد اضافه شدن دو ورودی هوای جدید هستیم. این تغییر باعث می‌شود که نسخه جدید رنو توئینگو طراحی اسپرت‌تری داشته باشد. در حالی‌که خودرو موجود در این تصاویر به خوبی پوشانده شده است ولی می‌توان به عدم تغییر در طراحی آن پی برد.

به نظر می‌رسد نحوه طراحی چراغ‌های جلوی این خودرو تفاوتی با نسل کنونی رنو توئینگو نداشته باشد. براساس این تصاویر طراحی بخش پشتی این خودرو تغییرات بیشتری را نسبت به بخش جلویی تجربه کرده است. رنو برای این خودرو خود سپر عقب جدیدی را در نظر گرفته است.

در این تصاویر جدید بخش داخلی نسخه جدید رنو توئینگو به نمایش گذاشته نشده است. با این وجود رنو می‌تواند از این فرصت استفاده کند و تغییراتی را در این بخش ایجاد کند. یکی دیگر از به‌روزسانی‌های که رنو می‌تواند در این محصول داشته باشد مربوط به موتورهای مورد استفاده در آن است.

نسل کنونی این خودرو با چندین موتور کوچک در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد. نسخه پایه این محصول از موتور 3 سیلندر 1.0 لیتری بهره می‎‌برد که قادر به تولید 70 اسب بخار قدرت است. نسخه دیگر این خودرو به موتور توربوشارژر با حجم 900 سی‌سی مجهز شده که قدرتی برابر با 90 اسب بخار را در اختیار راننده قرار می‌دهد. بالاترین نمونه رنو توئینگو که نسخه GT آن محسوب می‌شود از موتور 110 اسب بخاری بهره می‌برد.

محمد قریشی

مهندس مکانیک و علاقه مند به دنیای خودرو و تکنولوژی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا