مکمل بنزین
اپلیکیشنبرگزیده‌ها

6 دلیل برای آنکه از اپلیکیشن درخواست خودرو اسنپ استفاده کنیم!

اپلیکیشن درخواست خودرو اسنپ یکی از نرم افزارهای اندرویدی بسیار پرکاربرد در زندگی روزانه ما ایرانی‌ها شده است و کمتر کسی است که با این نرم افزار آشنا نبوده و اسم آن را نشنیده باشد. این اپلیکیشن که عملا واسط بین مسافر و راننده‌های مسافرکش است سعی کرده تا با ایجاد یک نرم افزار عملا عرضه و تقاضای مسافرتی را در بازار مسافربری کشور مدیریت کرده و با کاهش هزینه‌ها برای مسافر و افزایش درخواست‌های مسافری برای راننده‌ها، تعادل خوبی میان آنها ایجاد نماید.

در این مقاله قصد داریم به مواردی بپردازیم که از جمله دلایل بسیاری از افراد برای استفاده کردن از اپلیکیشن اسنپ شمرده می‌شوند. البته قابل ذکر است که دلایل ذکر شده لزوما تمامی دلایل و مزیت‌های موجود در اپلیکیشن اسنپ نیست و قطعا دلایل دیگری نیز برای استفاده از این نرم افزار درخواست خودرو وجود دارد که ما به مهم‌ترین موارد آن‌ها می‌پردازیم که امیدواریم مورد استفاده شما قرار بگیرد.

اپلیکیشن درخواست خودرو اسنپ

1- اعتبار و سفر رایگان با اسنپ دریافت می کنید

یکی از اولین دلایل بسیار خوب برای استفاده از اسنپ دریافت اعتبار و سفر رایگانی است که معمولا در اولین سفرها و دعوت از دوستان به اسنپ صورت می‌گیرد. نحوه عملکرد این بخش در اسنپ بدین ترتیب است که شما وقتی با کد اختصاصی خود فردی را به اسنپ دعوت می‌کنید علاوه بر آنکه فرد دعوت شده 8000 تومان اعتبار رایگان دریافت می‌کند، شما نیز سفر رایگانی به ارزش 15 هزار تومان هدیه می‌گیرید که می‌توانید از آن در سفرهای بعدی خود استفاده کنید.

اسنپ در زمینه جذاب‌تر کردن دعوت از دوستان برای استفاده از این اپلیکیشن، از اپلیکیشن‌های مشابه (به جز دینگ) جلوتر بوده و عملکرد و پیشنهاد خوبی را به آنها ارائه می‌نماید.

2- دسترسی بهتر و تعداد راننده‌های بالا

از دیگر دلایلی که در مورد استفاده کردن از اسنپ باید بگوییم، فراگیر بودن تعداد رانندگان و دسترسی به خدمات این اپلیکیشن است که در شهرهای تحت پوشش این نرم افزار، تقریبا جایی نیست که شما نیاز به خودرو داشته باشید و خودروهای اسنپ حضور نداشته باشند. البته بدیهی است که شاید در بعضی از ساعات این اتفاق نیفتد ولی منظور در این دلیل مزیت و برتری اسنپ نسبت به سایر اپلیکیشن‌های درخواست خودرو است که با یک مقایسه بسیار ساده متوجه می‌شوید که در شهرهای تحت پوشش مشترک، این اسنپ است که همیشه برتری عددی نسبت به رقبای خود دارد.

3- برخورد بهتر رانندگان اسنپ نسبت به رقبا

از دیگر دلایلی که برای استفاده کردن از اسنپ می‌توانیم بگوییم، برخورد خوب رانندگان این اپلیکیشن نسبت به سایر اپ‌های درخواست خودرو است. تجربه شخصی من در کرج نشان می‌دهد که تپسی به هیچ وجه عملکرد خوبی در توجیه رانندگان خود نداشته و اسنپ با توجه به سیستم امتیاز دهی دقیقی که دارد و به آن اهمیت ویژه‌ای قائل است، توانسته رفتار رانندگان را نیز کنترل کرده و به ارتقا کیفیت خدماتی که توسط سفیران این اپلیکیشن ارائه می‌شود بینجامد.

بدیهی است موارد استثنا در همه اپلیکیشن‌های درخواست خودرو وجود دارد ولی با یک سرچ ساده از تجربه استفاده از تپسی و سایر اپلیکیشن‌های درخواست خودرو خواهید یافت که میزان رضایت مردم از رانندگان اسنپ به مراتب بالاتر از رضایشان نسبت به دیگر برنامه‌های درخواست خودرو اینترنتی است.

4- امکانات جانبی بهتر اپلیکیشن درخواست خودرو اسنپ

از دیگر قابلیت‌ها و ویژگی‌هایی که جزو مزیت‌های اپلیکیشن درخواست خودرو اسنپ محسوب می‌شود، امکانات جانبی در کنار امکان درخواست خودرو است که جذابیت اسنپ را برای کاربران بیش از پیش می‌نماید. به طور مثال شما علاوه بر اینکه می‌توانید درخواست خودرو کنید، می‌توانید از اسنپ باکس و اسنپ بایک که ارائه دهنده خدمات حمل بار و حمل مسافر توسط موتور سیکلت هستند، استفاده کنید که طبیعتا سرعت و عملکرد بهتری را در اختیار مسافر و صاحب بار قرار خواهند داد.

همچنین از دیگر امکانات جانبی اسنپ وجود اپلیکیشن‌های دیگری است که زنجیره خدمات اسنپ را تکمیل می‌کنند. این خدمات شامل مواردی از جمله اسنپ فود و اسنپ تریپ و …. است که خدمات غذا و هتلینگ را در اختیار کاربران قرار می‌دهند که تخفیف‌های اعطایی به کاربران اپلیکیشن اسنپ، جذابیت استفاده از آنها را بیش از پیش می‌نماید.

5- تخفیف‌های ویژه و مناسبتی اسنپ

آخرین دلیل قابل ذکر ما برای استفاده کردن از اسنپ، تخفیف‌های ویژه و مناسبتی است که معمولا مسئولین این اپلیکیشن در مواقع خاص در اختیار مسافرین قرار می‌دهند. به طور مثال در زمانی که سازمان اهدای خون بیانیه کمبود خون منتشر می‌کند، اپلیکیشن درخواست خودرو اسنپ با ارائه کدهای با تخفیف بسیار خوب و حتی در مواقعی رایگان، کاربران را برای عزیمت به سمت مراکز انتقال خون تشویق کرده و این نشان از احساس مسئولیت خوب اسنپ دارد. همچنین در مواقع مختلف مانند برگزاری نمایشگاه‌ها، روزهای خاص و ویژه نام آوران کشور و … کدهای تخفیف هر چند با مبالغ کم در اختیار کاربران قرار داده می‌شود که هزینه استفاده از اسنپ را با وجود اندک بودن، بیش از پیش کاهش می‌دهند.

6- هزینه اسنپ بسیار کمتر از آژانس‌های مسافربری است

آخرین دلیل ما برای استفاده از اسنپ هزینه بسیار اندکی است که این اپلیکیشن در مقایسه با آژانس‌های مسافربری برای مسافت‌های کاملا همسان در نظر می‌گیرند. قطعا این دلیل برای بسیاری از کاربران نیز موجه بوده و با یک تست ساده در روزهای غیر بارانی قابل اثبات است.

 

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا