Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

خودروی خاص و جذاب DS7 در کشور عرضه می‌شود + تصاویر و ویدیو

عصر پنجشنبه، 6 اردیبهشت ماه، در یک مراسم خبری که در گالری موزه DD در ایزد شهر مازندران برگزار گردید، کمپانی فرانسوی DS به همراه شریک تجاری خودش در ایران، خبر از ورود رسمی DS7 به بازار کشورمان داد.

در ابتدای این مراسم، کریس وارد، مدیر برند DS در ایران با اشاره به تاریخچه این سازنده فرانسوی گفت: کمپانی دی اس در سال ۱۹۵۵ کار خودش را شروع کرد و البته از سال ۲۰۱۴، این فعالیت به‌صورت مستقل و جدا از کمپانی سیتروئن صورت گرفت.

خصیصه اصلی که دی‌اس دارد، بحث خلاقیت و پیشرو بودن آن است که همیشه سعی کرده آن را در محصولات خودش نشان دهد.

در خودروی دی اس ۷ امضای خاص این کمپانی در همه جای محصول وجود دارد. همچنین ال‌ای‌دی‌های اتومبیل یکی از نقاط قوت آن در طراحی بوده و قسمت چراغ‌های عقب خودرو بسیار زیبا و جذاب طراحی شده است. علاوه بر تریم بسیار پریمیومی که در داخل خودرو وجود دارد، دو نمایشگر بزرگ ۱۲ اینچی قرار گرفته که به متفاوت بودن و نوآوری این خودرو اشاره دارد.

نکته دیگری که در داخل این ماشین وجود دارد، نورپردازی است که در داخل مشاهده می‌شود، طراحی خاص صندلی‌ها و جنس چرمی که به کار رفته است، از پوست گاوهای خاصی بوده که در مراتعی منحصربه‌فرد رشد می‌کنند؛ به‌نحوی که دارای حصار نبوده و برای همین چرم آن‌ها دارای هیچ مشکل و خراشی نیست.

در تکمیل صحبت‌های کریستوفر وارد، علی شکوهی، مدیر ارشد مارکتینگ آرین موتور افزود: برای اولین بار یک محصول عرضه شده در ایران دارای نویگیشن و نقشه کشورمان است که حتی می‌تواند نقشه را از اسکرین وسط به پشت فرمان انتقال داده تا کاملا در دید راننده باشد.

دو آپشن دیگر که این خودرو را جذاب کرده، یکی ساعت آنالوگ است که به‌صورت اتوماتیک پس از فشردن کلید استارت ظاهر می‌شود و دیگری قابلیت دید در شب آن بوده که برای محیط‌های تاریک و تشخیص عابران پیاده بسیار موثر است.

سیستم صوتی این خودرو، فوکال است که یک برند پریمیوم فرانسوی بوده و محصولات با کیفیت و خاصی را در بازار جهانی ارایه می‌دهد. این سیستم به آرامش و راحتی مسافرین کمک بسیار زیادی می‌کند.

دلیل اصلی که ما مرکز DD را جهت نمایش DS7 انتخاب کردیم، این بود که ارتباط هنر و صنعت را داشته باشیم و نشان دهیم که دی اس ۷ فقط یک خودرو نیست، یک محصول هنرمندانه است و بایستی آن را لمس کنید و در جزئیات این خودروی متفاوت دقت نمایید تا حسش کنید.

همچنین از آقای توسلی، مالک این مکان بسیار سپاسگزاریم که به ما اجازه داده تا خودروهای خودمان را در آن قرار دهیم که به واسطه ذهن خلاق و پیشروی ایشان در حال لذت بردن از این فضا هستیم.

در ادامه تصاویر بیشتری از خودروی DS7 را که از گالری موزه DD و همچنین جنگل نور تهیه شده، مشاهده می‌کنید.

لازم به ذکر است که قیمت خودروی DS7 در ایران، در دو تیپ ریولی و اپرا به ترتیب 452 و 459 میلیون تومان تعیین شده که شرایط فروش و زمان تحویل آن را می‌توانید از اینجا مشاهده کنید.

در پایان از شما دعوت می‌کنیم تا ویدیوی معرفی و بررسی این خودرو به زبان فارسی را هم مشاهده کنید.

2 دیدگاه
  1. امین قاف می گوید

    نیم میلیارد برا تازه به دوران رسیده فرانسوی
    چرم گاو بدون حصار چیه خدایی الان همه لوکس سازا چرم الکانترا میزنن
    دست اون خانوم چی میگه این وسط
    مسخرست اخه چه بازاریابی شده برا این ماشین چه کشکی اخه مگه کسی پورش و بی ام و و بنز و مخصوصا لکسوس رو ول میکنه بیاد
    لا اله الا الله

  2. ㊗️㊗️ می گوید

    Good for

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.