مکمل بنزین
خبرداخلی

سایت فروش گروه بهمن با هجوم طرفداران هاوال H2 مختل شد + تصاویر

در حالیکه در روزهای گذشته خبر همکاری هاوال و گروه خودروسازی بهمن برای فروش H2 محصول پرطرفدار و ارزان قیمت این شرکت خبرساز شده بود و همگان منتظر آغاز فروش آن بودند، پس از گذشت چند دقیقه از آغاز فرایند فروش، سایت فروش گروه بهمن از کار افتاده و در حال حاضر با اختلال روبرو است.

به گزارش چرخان، سایت فروش گروه بهمن که امروز میزبان خریداران H2 محصول تازه وارد شرکت هاوال بود، پس از فشار زیادی که با حضور مردم به آن وارد شد، از دسترس خارج و در حال حاضر با پیام‌های مبنی بر اختلال در سیستم و رفع مشکل در ساعات آینده روبرو است.

گفتنی است که این محصول شرکت هاوال با قیمت زیر 100 میلیون تومان به مشتریان عرضه می‌شود و همین دلیل باعث شده است که بسیاری از مشتریان برای خرید این خودرو که نسبت به هم‌رده‌های خود از قیمت پایین‌تری برخوردار است، علاقه فراوانی نشان دهند.

در ادامه تصاویری را که مشتریان این خودرو از اختلال سایت فروش شرکت بهمن برای ما ارسال کرده‌اند، مشاهده می‌کنید:

مشتریان گرامی؛ متاسفانه با توجه به اختلال در سیستم درگاه‌های بانکی، وب سایت فروش در حال حاضر امکان سرویس دهی ندارد. به محض برطرف شدن مشکل، ساعت باز شدن مجدد سایت جهت خرید خودروی هاوال H2 از همین طریق اطلاع رسانی خواهد شد.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

  1. سلام.از ساعت 8صبح تا 13هرچه تلاش کردم نتوانستم ثبت نام کنم وبعدا اعلام شد که ظرفیت تکمیل شده!!!!!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا