مکمل بنزین
گوناگونخبر

تصاویر جاسوسی خبر از شاسی بلند جگوار می‌دهند

Spy-Shots of Cars - This image has been optimized for a calibrated screen with a Gamma of 2.2 and a colour temperature og 6500°K
New Jaguar`s SUV Spied Photo

جگوار از گذشته به دنبال ساخت یک SUV بوده، اما هر بار به دلایل مختلفی از ساخت آن سرباز می‌زده، هرچند این بار واقعا آن را ساخته و در بوته آزمایش قرار داده است. پوزه این اتومبیل به C-X17 کانسپت که پارسال در نمایشگاه فرانکفورت آلمان دیده شد، شبیه است و ممکن است همان اتومبیل باشد، اگرچه اتومبیل F-Pace از این کمپانی در دور مسابقات توردو فرانس هم در حال گذراندن تست‌هایش است و هم به کمک خبرنگاران و عکاسان آمده است؛ به‌احتمال‌زیاد این اتومبیل جدید آخرین آزمایش‌های قبل از عرضه‌اش را می‌گذراند.

2016-Jaguar-Crossover-Mule-spy-photos-3 [640x480]
New Jaguar`s SUV Spied Photo
این اتومبیل همچنین در زیر کاوری که بسیار شبیه رنج‌روور ایووک بود، قرار داشت تا فعلا کسی از چهره اصلی آن باخبر نشود. این اتومبیل 6 ماه بعد از عرضه XE، در سال 2016، به فروش خواهد رسید. پلتفرم این اتومبیل مانند XE است پس می‌توان آن را یک کراس اوور دانست هرچند به دلیل سایزی که دارد، بهتر است آن را همان SUV صدا زد و رقیبان این شاسی‌بلند بریتانیایی، عموما آلمانی هستند که یکی BMW X3 و دیگری آئودی Q5 است، البته نباید مرسدس بنز GLC را از قلم انداخت. هرچند بعضی‌ها می‌گویند که این اتومبیل یک SUV کوپه است.

Jaguar-CX-17-Right-Side-26343 [640x480]
New Jaguar`s SUV Spied Photo
قرار است این اتومبیل در فوریه 2016 عرضه شود و بر اساس یک منبع آگاه، زمانی که طراح این اتومبیل را دیزاین کرد، آن را برای یک موتور V8 طراحی کرده بود، اما جگوار تصمیم گرفت تا موتور 2 لیتری 4 سیلندر بنزینی و موتورهای دیزلی توربو را که از گروه موتورهای “اینگنیوم” بودند، روی آن قرار دهد. البته این‌طور که مشخص است باید منتظر ماند و دید که این خودروساز بریتانیایی چه خواهد کرد.

متین نصیری

نویسنده چرخان و آی‌تی‌رسان، شیدای موتوراسپورت :)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا