مکمل بنزین
گوناگونخبرداخلی

نیسان ایکس‌تریل نیوفیس 2018 در ایران رونمایی شد + تصاویر

با گذشت سه ماه از سال 2018 و ورود مدل‌های جدید 2018 بسیاری از خودروهای خارجی، بازار رونمایی از این خودروها داغ شده و شرکت‌های واردکننده خودروهای خارجی به ترتیب از مدل‌های جدید محصولات خود رونمایی می‌کنند. شرکت جهان نوین آریا نماینده رسمی محصولات نیسان در ایران در مراسمی از نیسان ایکس‌تریل نیوفیس 2018 رونمایی کرد که یکی از پرفروش‌ترین خودروهای خارجی در بازارهای بین المللی است.

نیسان ایکس‌تریل نیوفیس 2018

به گزارش چرخان، جهان نوین آریا نماینده رسمی نیسان در ایران در مراسمی از نیسان ایکس‌تریل نیوفیس 2018 جدید رونمایی کرد. نسخه فیس لیفت ایکس‌تریل یکی از خودروهای زیبایی است که مورد توجه مشتریان بازارهای بین‌المللی قرار گرفته و پس از جوک می‌تواند گزینه بسیار عالی برای بازار کشورمان باشد.

طبق اعلام مدیرعامل این شرکت قیمت تعیین شده برای این خودرو بر اساس نرخ ارز 4200 تومانی بوده و در صورتیکه این ارز در اختیار واردکنندگان خودروهای خارجی قرار بگیرد، نیسان ایکس‌تریل نیوفیس 2018 با قیمت 344 میلیون تومان به بازار عرضه خواهد شد. اما طبق توضیحاتی که جوکار مدیر جهان نوین آریا در نشست خبری رونمایی از این خودرو ارائه داد، با توجه به نهایی نشدن تخصیص عرضه ارز ارزان، برنامه فروش این خودرو متوقف شده و فعلا این خودرو به بازار عرضه نخواهد شد.

نیسان ایکس‌تریل نیوفیس 2018

وی در ادامه و در پاسخ به سوالی پیرامون واردات محصولات اینفینیتی گفت: ما در حال حاضر برنامه‌ای برای واردات خودروهای در کلاس سواری نداریم. البته در آینده اگر بخواهیم سری خودروهای جدیدی به سبد محصولاتمان اضافه کنیم قطعا به سگمنت خودروهای عمومی MPV تمرکز خواهیم کرد و از این سری خودروها به واردات خواهیم پرداخت.

نیسان ایکس‌تریل نیوفیس 2018

جوکار در ادامه با اشاره به همکاری با پارس خودرو گفت: ما قصد داریم با همکاری پارس خودرو وارد چرخه تولید خودروهای نیسان شویم و برای شروع کار به تولید نیسان گیکس تمرکز کرده‌ایم که این خودرو در حال حاضر در کشورهای حاشیه خلیج جایگزین جوک شده و از فروش خوبی برخوردار است.

نیسان ایکس‌تریل نیوفیس 2018

جوکار در ادامه به شرایط گارانتی و فروش اقساطی محصولات نیسان در ایران اشاره کرد و گفت: ما در حال حاضر 3 سال یا 80 هزار کیلومتر خدمات گارانتی به مشتریانمان ارائه می‌کنیم که طبق برنامه ریزی‌های انجام شده به دنبال افزایش گارانتی به 5 سال هستیم که موجب افزایش کیفیت خدمات پس از فروش شرکت خواهد شد.

نیسان ایکس‌تریل نیوفیس 2018

در ادامه وی به مشخصاتی از نیسان ایکس‌تریل نیوفیس 2018 اشاره کرد و گفت: این خودرو از پیشرانه 2.5 لیتری 4 سیلندر 16 سوپاپ استفاده می‌کند که توانایی ارائه قدرت 171 اسب بخار و همچنین گیربکس ایکس‌ترونیک رنو-نیسان بهره می‌برد که قابلیت تعویض دستی نیز دارد.

ظرفیت 60 لیتری باک این خودرو در کنار تمامی آپشن‌های روز دنیا از جمله ویژگی‌های نیسان ایکس‌تریل نیوفیس 2018 است که در این مراسم از آن رونمایی شد.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا