Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

شاسی بلند H6 هاوال به زودی وارد بازار ایران می‌شود + گزارش تحویل H2

در چند روز گذشته خبری در فضای مجازی منتشر شد که گروه بهمن در حال تحویل خودروهای H2 ثبت نامی خود بوده و به تعدادی از خریداران دعوت‌نامه تکمیل وجه و تحویل خودرو ارسال کرده است. بهمن موتور با ارسال دعوت‌نامه به چند خریدار از آنها درخواست کرده بود که با تکمیل وجه خود در مراسمی مجلل، خودروی خود را تحویل بگیرند که مدیرعامل این شرکت در این مراسم قول‌های خوبی از محصولات آینده هاوال در ایران داد.

هاوال

به گزارش چرخان، حمیدرضا داوودزاده مدیرعامل بهمن موتور در این مراسم گفت: در دو سال گذشته شاهد تغییرات بسیار زیادی در گروه بهمن بوده‌ایم که با خصوصی سازی این شرکت رخ داده است. ما در سال 95 فقط 15 هزار دستگاه خودرو تولید کردیم که این تعداد تولید در سال 96 به 26 هزار مورد افزایش پیدا کرد که نشان از رشد 60 درصدی گروه بهمن دارد.

هاوال

وی در ادامه با اشاره به موفقیت‌های دیگر محصولات این شرکت گفت: ما در سبد محصولاتمان بسترن بی 30 را داریم که توانسته در رده قیمتی خود رتبه اول کیفیت را از آن خود کند و مردم نیز از این خودرو استقبال خوبی را انجام داده‌اند. با توجه به اینکه هاوال در بین 20 برند برتر دنیا در صنعت خودروسازی و تولید خودروهای اس‌یو‌وی است ما نیز قراردادی را منعقد کردیم که طبق آن می‌توانیم به محصولاتی همچون کاپرا 2 که استقبال خوبی از آنها می‌شود بپردازیم و محصولات جدیدی را با همکاری هاوال راهی بازار کشور کنیم.

هاوال

داوود زاده در ادامه با اشاره به جزئیات همکاری بهمن موتور با هاوال گفت: ما در حال حاضر در حال برنامه‌ریزی برای ورود شاسی بلند H6 هاوال هستیم تا بتوانیم این خودرو را که به تازگی در چین از آن رونمایی شده است، در آبان ماه سال جاری وارد کشورمان کرده و به مشتریانمان عرضه نماییم.

هاوال

وی در پایان گفت: در سال 2017 شرکت هاوال موفق به فروش بیش از یک میلیون خودرو شده است که نشان از کیفیت محصولات این شرکت دارد. ما نیز به دنبال همکاری با این شرکت هستیم و با توجه به اینکه 30 نفر از هاول در شرکت بهمن مستقر هستند، قطعا این حضور منجر به تولیدات و همکاری‌های بیشتر بهمن موتور و هاوال خواهد گشت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.