مکمل بنزین
خبرداخلی

افزایش شدید قیمت خودرو به بهانه لغو برجام در تابستان 97 رخ خواهد داد؟

اگر در یکی دو روز اخیر به نمایندگی خودروهای داخلی و خارجی سری زده باشید قطعا متوجه یک موضوع بسیار بزرگ شده‌اید که تقریبا هیچ کدام فروش فوری و یا فروش با قیمت قطعی ندارند و صرفا فروش مشارکتی و پیش فروش با نرخ روز تحویل را به شما پیشنهاد می‌دهند. همگی این موارد نشان می‌دهد که بسیاری از اهالی بازار برای افزایش قیمت خودرو پیش دستی کرده‌اند و موضوع لغو برجام توسط آمریکا به یک بهانه بزرگ برای آنها تبدیل شده است.

به گزارش چرخان، لغو برجام توسط آمریکا باعث تلاطم و تشنج در بسیاری از بازارهای کشور شده و بازار خودرو نیز به دلیل وابستگی شدید به شرکت‌های خارجی و همچنین مساله ارز یکی از بازارهایی است که متاثر از این موضوع بوده و بسیاری از فروشندگان آن دست از فروش برداشته و سایت بسیاری از شرکت‌های واردکننده نیز در دسترس نیست!

بسیاری از شرکت‌های داخلی در دو سال اخیر قراردادهای مختلفی را با شرکت‌های بین‌المللی برای ورود محصولات جدید منعقد نمودند و همان‌طور که در چرخان و سایر رسانه‌های اقتصادی به آنها اشار شده است، سال 97 یکی از سال‌های بسیار بی نظیر برای عرضه محصولات روز دنیا در کشورمان محسوب میشد ولی تصمیم آمریکا باعث شده است که بسیاری از شرکت‌ها سردرگم شده و اولین واکنشی که به این موضوع نشان می‌دهند، متوقف کردن فروش محصولاتشان است که طبیعی‌ترین واکنش از سوی آنها به نظر می‌رسد.

معرفی 7 خودرو فوق‌العاده جذاب سال 2017

 

یکی از چالش‌های بازار خودروهای خارجی در دو ماه اخیر مساله نوسانات شدید نرخ ارز بود که باعث شده بود بسیاری از شرکت‌های واردکننده اقدام به افزایش قیمت چندین و چندباره مصولاتشان بنمایند ولی در حال حاضر که شاید مساله ارز کنترل شده و در اعدادی که قطعا به آنها مشرف هستید، ثابت مانده است، چالش جدیدی به بازار خودروهای خارجی تحمیل شده که همان عرضه نشدن خودرو توسط نمایندگی‌هاست که قطعا منجر به افزایش قیمت‌های دوباره در بازار می‌شود.

بهترین ماشین‌های آفرود حال حاضر دنیا

 

 

در حالیکه حسن روحانی پس از سخنرانی ترامپ گفت که تصمیم آمریکا تاثیری در زندگی مردم نخواهد داشت ولی رفتار نمایندگی‌ها که بازوی عملیاتی شرکت‌های اصلی هستند نشان دهنده برنامه آنها برای افزایش قیمت دوباره محصولات است که در صورت عدم ورود نهادهای نظارتی و همچنین وزارت صنعت به این موضوع باید شاهد افزایش قیمت‌های سرسام آور در تابستان 97 باشیم.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

‫5 دیدگاه ها

  1. اخوی شما مثل اینکه خوابی چند سال به هر بهانه ای دارن افزایش قیمت میدن

    1. سلام یوسف جان
      تیتر رو دقت کنید: افزایش شدید قیمت … مثل 5-6 سال قبل که پراید از 10-11 تومن شد 20 تومن…

  2. ملت بيچاره ؟دشمن از خارج و خودروسازان داخلي از داخل انگار قصد شكستن كمر مردم را دارند به چه جرمي ايستادن درمقابل استكبار( اولين پيغام است بخدا) .

  3. دشمن از خارج و خودروسازان داخلي از داخل انگار قصد شكستن كمر مردم را دارند به چه جرمي ايستادن درمقابل استكبار

  4. خدا ازشون نگذره که به بهانه خروج برجام مردم رو نابون کردن روزانه قیمت خوردو داخلی بیکیفیت افزایش میدن تا کی بی نظارتی مسولین باید ادامه داشته باشد ای خدااااااااا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا