مکمل بنزین
خبر

سیتروئن محتاطانه به فعالیت خود در ایران ادامه خواهد داد

با لغو شدن برجام توسط آمریکا بسیاری از شرکت‌های خارجی کم کم اقدام به توقف فعالیت‌های خود در ایران کرده‌اند و بسیاری از شرکت‌ها حتی زودتر از موعد از کشورمان خارج شده‌اند که این اتفاقات نگرانی‌ها را از بابت حضور شرکت‌های خودروساز خارجی که جزو دستاوردهای بزرگ برجام محسوب میشد، افزایش داده و سیتروئن که به تازگی یکی از محصولات آن به بازار ایران عرضه شده است، از جمله شرکت‌هایی است که تابحال اقدام توقف فعالیت خود نکرده و با توجه به مذاکرات برجامی جاری، احتمال ادامه حضور آن می‌رود.

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی PSA (سازنده پژو و سیتروئن) که یکی از شرکت‌های بسیار پرکار پس از برجام بود، بیشترین سهم را در بازار خودرویی کشور داشته و در حال حاضر نیز گمانه زنی‌هایی پیرامون حضور این هلدینگ در ایران وجود دارد که این موضوع فعلا توسط مسئولین گروه خودروسازی PSA (سازنده پژو و سیتروئن) تکذیب شده است.

لیندا جکسون یکی از مدیران ارشد گروه خودروسازی PSA (سازنده پژو و سیتروئن) به رویترز گفته است که این شرکت به صورت محتاطانه در ایران فعالیت خواهد کرد و این احتیاط همیشه در دستور کار این شرکت بوده است و تغییری در استراتژی این شرکت با لغو برجام توسط آمریکا رخ نداده است.

وی در این مصاحبه گفته است که گروه خودروسازی PSA (سازنده پژو و سیتروئن) بر همین مبنای احتیاط خط تولید c3 را راه‌اندازی کرده است و تمایل ندارد همکاری خود را با ایران قطع نماید. البته می‌دانیم که شرکت‌های بزرگی از ادامه همکاری با ایران ضرف نظر کرده‌اند ولی در حال حاضر ما به فعالیت خود ادامه خواهیم داد.

وی در ادامه افزود: ما در یک ساعت توانستیم دوهزار دستگاه c3 را در ایران بفروشیم که این یک اتفاق بسیار بزرگ برای ما محسوب می‌شود و امیدواریم بتوانیم از این بازار بسیار بزرگ بیشترین بهره را ببریم.

گفتنی است که گروه خودروسازی PSA (سازنده پژو و سیتروئن) با سایپا در تولید محصولات شریک است و خط تولید مشترک این دو شرکت در کاشان واقع شده است. قیمت اولین محصول برجامی این شرکت بین 125 تا 130 میلیون بوده و تحویل اولین دوره پیش فروش در شهریور ماه سال جاری خواهد بود.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا