مکمل بنزین
تماشاخانه

۱۰ نکته جالب درباره مرسدس C کلاس مدل ۲۰۱۹ (ویدئوی اختصاصی)

مرسدس بنز C کلاس از سال ۱۹۹۳ تا به امروز در بیش از ۱۰ کشور جهان در حال تولید است و تا به امروز در تیپ‌های مختلف از جمله سدان، کوپه، استیشن و … در بازار جهانی عرضه شده است. در سال جاری میلادی خودروی مرسدس C کلاس مدل ۲۰۱۹ در دو سگمنت استیشن و سالون عرضه شده که انتظار می‌رود طرفداران بسیار زیادی را به سوی خود جلب کند. در این مطلب ۱۰ نکته جالب درباره مرسدس C کلاس مدل ۲۰۱۹ را که نمی‌دانستید را برایتان شرح می‌دهیم.

نکته اول: سپرها و چراغ‌های جدید

در این خودروی جدید و به روز شده سپرها و چراغ‌های جلو و عقب به روز شده‌اند و نسبت به دیگر رقبا مانند آلفا رومئو جولیا، آئودی A4 و بی‌ام‌و سری ۳ توانسته خوب بدرخشد.

نکته دوم: پیشرانه قوی

موتورهای ۴ سیلندری برای این کلاس در بازار جهانی ارائه شده‌اند ولی افرادی که به دنبال قدرت هر چه بیشتر خودروی لوکسشان هستند می‌توانند پیشرانه ۶ سیلندر خطی تهیه کنند که در حال حاضر در خودروهای نسخه‌ S کلاس تعبیه شده‌اند.

نکات سوم و چهارم: طراحی داخلی شیک

در داخل کابین این نسخه جدید همانند مدل‌های سال قبلی است و تغییر چندانی نداشته‌ است ولی یکی از ویژگیهای منحصر به فرد مرسدس C کلاس مدل ۲۰۱۹ سیستم سرگرمی و اطلاعات ۱۰.۲ اینچی لمسی در داخل کابین است که تحسین همه کارشناسان را داشته است. به علاوه روی فرمان چندین دکمه‌های لمسی برای کنترل هر چه بیشتر و رانندگی راحت‌تر تعبیه شده‌اند.

نکته پنجم: هیبریدی بودن

به احتمال زیاد مدل C350 جای خود را به مدل هیبریدی C400 می‌دهد که این بدان معناست که با پیشرانه الکتریکی خودرو با یک بار شارژ کامل می‌توانید ۴۹ کیلومتر را بپیمایید. از سوی دیگر داشتن دو پیشرانه با سوخت فسیلی و برقی می‌تواند قدرت این خودرو را دو چندان کند.

نکته ششم: فضای صندوق عقب

این ویژگی مرسدس بنز C کلاس نسبت به مدل‌های قبلی تغییری نکرده و فضای صندوق عقب سگمنت سالونی ۴۸۰ لیتر و مدل استیشنی ۴۹۰ لیتر گنجایش دارد. با داشتن این فضا به راحتی می‌توانید حجم انبوهی از بارهای خانگی خود را با خودروی شخصیتان جابه‌جا کنید.

نکته هفتم: صندلی‌های زیبا

برای اولین بار مهندسان آلمانی مرسدس صندلی‌هایی با بالشتک‌های هوا با قابلیت باد شدن طراحی کرده‌اند که هر مسافر با توجه به سلیقه خود می‌تواند صندلی‌اش را تنظیم نماید. همچنین صندلی‌های این خودرو دارای ماساژور هستند که راحتی‌شان دو چندان می‌شود.

نکته هشتم: گیربکس

مدل‌های کوچک مرسدس C کلاس با جعبه دنده‌های ۶ سرعته دستی وارد بازار شده‌اند ولی برای مدل‌های استیشن یا سالنی می‌توان نسخه‌ای با جعبه دنده ۷ سرعته اتوماتیک را از کارخانه سفارش داد که خیلی کاربردی‌تر است.

نکته نهم: صفحه‌های نمایش جذاب

راننده‌های مرسدس بنز C کلاس می‌توانند همان صفحه‌های دیجیتالی کیلومتر شمار که برای خودروی مرسدس بنز S کلاس تعبیه شده‌ است را سفارش بدهند. این صفحه ۱۲.۳ اینچی است که میزان مسافت طی شده‌، جهت‌یابی مسیر و عملکرد‌های مختلف خودرو و سیستم اطلاعات و سرگرمی را نشان می‌دهد.

نکته دهم: قیمت

مرسدس C کلاس مدل ۲۰۱۹ نسبت به مدل‌های قبلی خود کمی گران‌تر شده‌ است و در بازار جهانی حدود ۲۹ هزار پوند به فروش می‌رسد که با توجه به امکانات و ویژگیهای خوب این خودرو زیاد هم گران به نظر نمی‌رسد.

در ویدئوی زیر که با همکاری چرخان و کلیپو به فارسی دوبله شده است، با ما همراه شوید تا با خودروی مرسدس C کلاس مدل ۲۰۱۹ بیشتر آشنا شوید.

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا