Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

۵ دلیل برای آنکه کیا ریو S بخریم! (ویدئوی اختصاصی)

کیا ریو یکی از خودروهای پرفروش در بازار جهانی است که تا به امروز چهار نسل از این مدل تولید شده و هنوز هم خط تولیدش فعال است. در ایران بین سال‌های ۸۴ الی ۹۱ نیز تیپ سدان ریو توسط شرکت سایپا عرضه شد. کیا ریو S نیز یکی از نسخه‌های جدید این مدل باکیفیت است و در عین حال قیمت ارزانی دارد و در تیپ هاچبک در بازار جهانی به فروش می‌رسد و به چند دلیل فروش آن نسبت به دیگر رقبا بیشتر است که در زیر با هم دلایل خرید این خودرو را مرور می‌کنیم.

1-ظاهر زیبا و فضای مناسب

با وجود ابعاد کوچک این خودروی هاچبک فضای بسیار زیادی را در اختیار مالک قرار می‌دهد. طراحی آن شبیه به ببری خشن است که زوایای آن به خوبی توسط مهندسان کره‌ای محو شده است. صندوق عقب این خودرو با خواباندن صندلی‌های ردیف عقب ۳۲۵ لیتر جای دارد که نسبت به هوندا جاز با فضای ۳۵۴ لیتری کمی کمتر هست ولی به نسبت ابعاد خودرو این فضا بسیار بزرگ و جادار تعبیه شده است. ارتفاع کابین برای سرنشینان قدبلند کافی است و میان راننده و شاگرد یک جعبه کنسولی برای قرار دادن وسایل اضافی طراحی شده که در دیگر خودروهای رقیب این گزینه مشاهده نشده است.

2-گیربکس دستی

بله همانطور که همه می‌دانیم دوران داشتن خودرو با گیربکس دستی در حال تمام شدن است ولی هنوز هم افرادی هستند که به دنبال خرید خودرویی با جعبه دنده دستی باشند. البته کیا ریو S با دو نسخه متفاوت از جعبه دنده یکی ۴ سرعته دستی و دیگری ۵ سرعته اتوماتیک را می‌دهد که یکی از نقاط قوت خرید این محصول است.

3-سیستم اطلاعات و سرگرمی کاربردی

صفحه نمایش ۷ اینچی سیستم سرگرمی و اطلاعات کیا ریو S به شبکه اینترنت می‌تواند متصل شود و حتی دکمه‌های کاربردی این سیستم بر روی فرمان برای کنترل هر چه راحت‌تر و سریع‌تر نیز نصب شده است. به علاوه این سیستم کاربردی رابط اندروید اتو هست.

4-رانندگی راحت

بسیاری از مالکان کیا ریو S درباره رانندگی با این محصول نظر خوبی را در شبکه‌های اجتماعی و وب‌سایت‌های مرتبط ارائه داده‌اند. در حالیکه بیشتر اوقات برای هر خودرو در وب‌سایت‌های مختلف نظرات موافق یا مخالف فراوان برای خرید یک مدل خودرو وجود دارد؛ برای کیا ریو S همه نظرات مثبت ارزیابی شده که این نشانه خوبی است.

5-گارانتی طولانی مدت

مهندسان کیا با اطمینان از کار خود ۷ سال ضمانت را برای کیا ریو S قرار داده‌اند، در صورتیکه خودروهای رقیب تنها ۳ سال با محدودیت ۱۰۰ هزار کیلومتر رانندگی را به عنوان ضمانت برای محصولاتشان ارائه می‌دهند. البته این خودرو نیز نقاط ضعفی دارد که با دانستن آن‌ها می‌توانید تصمیم به خرید این خودرو بگیرد.

در ویدئوی زیر که با همکاری چرخان و کلیپو به فارسی دوبله شده است، با ما همراه شوید تا ۵ دلیل برای خرید کیا ریو S را بدانید.

 

2 دیدگاه
  1. ترجمه مقاله isi می گوید

    من دوست دارم ایرانی ها خودرو بسازند ولی شکیل و زیبا باشه و تولید داخلی زیاد بشه . و مردم نیز نیز خودروی ارزان نخرند

  2. امین قاف می گوید

    رپورتاژ اگهی بود؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.