Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

معرفی ۱۰ خودروی برتر سال ۲۰۱۸ (ویدئوی اختصاصی)

هر ساله خودروسازان بزرگ و مشهور جهان محصولات برتر خود را در نمایشگاه بین‌المللی خودرو پکن به نمایش می‌گذارند‌‌ و در این میان ۱۰ خودروی برتر که اواخر سال میلادی جاری یا اوایل سال ۲۰۱۹ میلادی وارد بازار می‌شوند را انتخاب کرده و به شما معرفی می‌کنیم.

۱- مرسدس بنز A-Class Saloon

این خودرو در چین هم طرفداران زیادی دارد و از این رو کمپانی مرسدس تصمیم گرفته تیپ هاچبک از این مدل را نیز روانه بازار چین کند تا سهم بیشتری را از بازار خودروهای چینی بدست آورد. مدلی که در نمایشگاه خودرو پکن به نمایش درآمده در عقب خودرو ابعاد بزرگتر و پهن‌تری دارد. به علاوه کیسه‌های هوا منحصر به فرد و دیگر تجهیزات لوکس تعبیه شده در آن باعث شده که قیمت پایه این خودرو از ۲۷ هزار پوند شروع شود. مرسدس بنز کلاس A از سال ۲۰۱۹ در بازار خودروهای چین وارد خواهد شد.

۲- بی‌ام‌و M2 Competition

این خودروی اسپرت مجهز به پیشرانه مدل M4 با قدرت خروجی ۴۱۰ اسب بخار است و می‌تواند تنها در ۴.۷ ثانیه شتاب خود را از ۰ به ۱۰۰ برساند. صندلی‌ها و فضای داخلی کابین پیشرفت چشمگیری نسبت به نسخه‌های قبلی دارد و قیمت پایه آن از ۴۷ هزار پوند شروع می‌شود.

۳- بی‌ام‌و iX3

این شاسی‌بلند زیبا و جذاب اولین خودروی شاسی‌بلند تمام برقی بی‌ام‌و است که از دو مدل i3 و i8 بسیار بهتر است و با هر بار شارژ کامل در طی ۳۰ دقیقه موتورهای الکتریکی‌اش می‌توانید ۴۰۲ کیلومتر را بپیمایید.

۴- ولوو XC40 T5

این خودروی هیبریدی بسیار شبیه به نسخه استاندارد بنزینی‌اش است که به غیر از موتور برقی دارای پیشرانه ۱.۵ لیتری بنزینی هست و این دو پیشرانه روی هم می‌توانند ۲۶۰ اسب بخار قدرت تولید کنند. از سوی دیگر این نسخه گران‌ترین XC40 ولوو معرفی شده که اواخر سال میلادی جاری وارد بازار می‌شود.

۵- لکسوس ES

از سوی دیگر مهندسان کره‌ای از مدل سالون ES هیبریدی رونمایی کردند که شباهت بسیار زیادی به نسخه‌های پیشین دارد ولی بسیاری از کارشناسان این خودرو را نمونه‌ای از مرسدس کلاس E معرفی کرده‌اند.

۶- جگوار XJ50

جگوار برای جشن گرفتن ۵۰ سالگی مدل XJ خودروی لوکس و شیکی را روانه بازار چین خواهد کرد که دارای رینگ‌های ۵۰ سانتی‌متر گرانبهایی است و در جاهای مختلف نیز عدد ۵۰ برای این مدل حک شده است. قیمت پایه جگوار XJ50 از ۷۴ هزار پوند شروع می‌شود.

۷- اشکودا Kamiq

این خودروی شاسی‌بلند ارزان نسبت به دیگر رقیبان سایز کوچک‌تری دارد و باید اعلام کنیم که تنها برای بازار چین تولید خواهد شد. بسیاری از کارشناسان خودرو تجهیزات و مشخصات آن را شبیه به مدل اشکودا کروک دانسته اند.

۸- نیسان Sylphy

این خودروی برقی نیسان با یک بار شارژ کامل می‌تواند ۳۶۸ کیلومتر را طی کند و فضای داخل کابین آن برای سرنشینان و حتی صندوق عقب از مدل نیسان لیف بسیار بیشتر است و تنها برای بازار چین تولید می‌شود.

۹- میباخ Ultimate Luxury

مرسدس میباخ با آوردن خودروی مفهومی Ultimate Luxury در نمایشگاه خودرو پکن توانسته معنای لوکس و عملکرد بالای یک خودروی شاسی‌بلند را به همگان تعریف کند. این خودرو از سال ۲۰۱۹ میلادی بر روی خط تولید خواهد رفت.

۱۰- دی‌اس X E-Tense

این خودروی مفهمومی فوق‌العاده طراحی زیبا و عجیب و غریب دارد که تنها می‌تواند یک سرنشین را در خود جای دهد. بدنه باریک و شاسی‌ پایین این خودرو نشان از ویژگی‌های خودروهای بازار سال ۲۰۳۵ میلادی را دارند. همچنین با پیشرفت شگرف در صنعت خودروسازی باید اعلام کنیم که این خودرو تمام برقی خواهد بود.

در ویدئوی زیر که با همکاری چرخان و کلیپو به فارسی دوبله شده است، با ما همراه شوید تا با ۱۰ خودروی برتر سال ۲۰۱۸ بیشتر آشنا شوید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.