مکمل بنزین
گوناگونبرگزیده‌ها

۱۳ شرکت هواپیمایی برتر جهان در سال ۲۰۱۸

هر ساله و‌ب‌سایت‌های مختلفی بهترین و بدترین شرکت‌های هواپیمایی جهان را انتخاب می‌کنند. امسال وب‌سایت AirHelp نیز بر اساس کیفیت خدمات، پروازهای به موقع و رسیدگی به درخواست‌ها و شکایات مشتریان، ۱۳ شرکت هواپیمایی برتر جهان در سال ۲۰۱۸ را مشخص کرده است. جالب است بدانیم که ایرلاین‌های قوی مانند ترکیش یا نیوزیلند در این فهرست مقامی ندارند.

برای آشنایی با شرکت‌های هواپیمایی برتر با چرخان همراه باشید.

۱۳) ویز ایر (Wizz Air)

این شرکت هواپیمایی مجارستانی برای پروازهای به موقع توانسته ۸۸ درصد امتیاز را بگیرد و از شماره ۱۰ تنها ۶ امتیاز را برای کیفیت خوب خدمات در این لیست به دست آورد.


۱۲) هواپیمایی نروژ (Norwegian)

برای کیفیت خدمات امتیاز ۸ و برای رسیدگی به شکایات و درخواست مشتریان امتیاز ۸.۶۱ را این ایرلاین توانسته بگیرد. به علاوه این ایرلاین طولانی‌ترین پرواز خود از لندن تا سنگاپور را با قیمت خیلی کم ارائه می‌کند که یکی از امتیازهای قوی این شرکت هواپیمایی است.


۱۱) KLM

ایرلاین سلطنتی هلندی KLM توانسته ۸۵ درصد از پروازهای خود را به موقع انجام دهد و برای رسیدگی به درخواست مشتریان امتیار ۷.۵۴ و سرویس‌دهی ۸ امتیاز را بگیرد.


۱۰) ویرجین آتلانتیک (Virgin Atlantic)

این شرکت هواپیمایی انگلیسی برای سرویس دهی ۸، رسیدگی به شکایات و درخواست مشتریان ۷.۹۵ و برای پروازهای به موقع ۸۲ درصد امتیاز را از آن خود کرده است.


۹) ایر مالتا (Air Malta)

این شرکت هواپیمایی زیاد شناخته شده نیست ولی با گرفتن امتیاز ۹ برای رسیدگی به درخواست مشتریان و ۸۶ درصد پروازهای سر وقت و کیفیت خوب سرویس دهی توانسته در این لیست در رتبه نهم قرار گیرد.


۸) کانتاس (Qantas)

شما همیشه می‌توانید برای وقت و زمان خود با پروازهای این شرکت حساب باز کنید چرا که ۸۹ درصد پروازهای این شرکت به موقع صورت گرفته و می‌گیرد. به علاوه کیفیت سرویس‌دهی به مشتریان کانتاس راضی‌کننده است.


۷) هواپیمایی یونان (Aegean Airlines)

این شرکت هواپیمایی یوتانی توانسته سرویس دهی بسیار عالی داشته باشد و ۸ امتیاز را از این مطالعه بگیرد و بیش از ۹۰ درصد پروازهای خود را به موقع انجام دهد.


۶) هواپیمایی اتریش (Austrian Airlines)

این هواپیمایی برای رسیدگی به درخواست و شکایات مشتریان توانسته امتیاز بالایی را به دست آورد. همچنین برای سرویس‌دهی خوب ۸ امتیاز در این مطالعه را از آن خود کرده است.


۵) هواپیمایی آفریقای جنوبی (South African Airways)

برای پروازهای به موقع ۸۵ درصد، سرویس‌دهی ۸ و برای رسیدگی به درخواست و شکایات مشتریان ۸.۶۹ امتیاز را این شرکت بدست آورده و در رتبه پنجم این لیست قرار گرفته است.


۴) هواپیمایی سنگاپور (Singapore Airlines)

این هواپیمایی طولانی‌ترین مسیر پرواز از نیویورک به سنگاپور با ۱۹ ساعت پرواز را به خود اختصاص داده و توانسته امتیاز کامل برای سرویس‌دهی را بگیرد و ۸۵ درصد پروازهای خود را به موقع انجام دهد. از سوی دیگر رسیدگی به درخواست مشتریان از طرف شرکت نیز راضی‌کننده ارزیابی شده است.


۳) هواپیمایی اتحاد (Etihad Airaways)

این شرکت هواپیمایی مشهور به داشتن بهترین پروازهای جهان است و برای خدمات دهی ۹ و رسیدگی به درخواست و شکایات مشتریان ۷.۴۷ و پروازهای سروقت ۸۶ درصد امتیاز را گرفته است و در جایگاه سوم ایستاده است.


۲) لوفتانزا (Lufthansa)

این خط هواپیمایی آلمانی یکی از بزرگترین شرکت‌های هواپیمایی جهان است که بیشترین کارکنان هواپیمایی را دارد و توانسته ۱۰ امتیاز برای خدمات رسانی، ۸.۶۳ امتیاز برای رسیدگی به درخواست مشتریان را به دست آورد ولی با توجه به اعتصاب‌های متعدد کارکنانش تنها ۷۶ درصد امتیاز برای پروازهای به موقع را از آن خود کرده است.


۱) هواپیمایی قطر (Qatar Airways)

بهترین شرکت هواپیمایی سال ۲۰۱۸ قطر شناخته شده است که خدمات‌دهی کامل دارد و نزدیک به ۹۰ درصد امتیاز برای پروازهای به موقع و ۸.۸۶ امتیاز برای رسیدگی به درخواست و شکایات مشتریان را به دست آورده است.

نظر شما درباره شرکت‌های هواپیمایی مذکور چیست؟ آیا با این شرکت‌های هواپیمایی تجربه پرواز داشته‌اید؟

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا