Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

جدیدترین شرایط فروش و پیش فروش نقد و اقساط سایپا (تیر 97)

گرانی‌های اخیر در بازار خودرو کشور باعث شده تا مجلس با ورود به این موضوع، خودروسازان را مجبور به ارائه طرح‌های فروش و پیش فروش نمایند که گروه خودروسازی سایپا که یکی از فعال‌ترین شرکت‌ها در این زمینه بوده و طی ده روز اخیر چندین طرح مختلف را به مشتریان خود عرضه نموده است و در در اطلاعیه جدید، شرایط فروش و پیش فروش نقد و اقساط محصولاتش را اعلام کرد.

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی سایپا در اطلاعیه‌ای از جدیدترین شرایط فروش و پیش فروش محصولات خود رونمایی کرد که این شرایط فروش از امروز فعال شده و مادامی که ظرفیت تعیین شده برای محصولات این شرکت به اتمام نرسد، ادامه خواهد داشت.

از نکات ویژه این طرح فروش عرضه محصولات با کد ملی است که هر مشتری قادر به سفارش یک خودرو بوده و امکان تقسیط نیز با توجه به احراز شرایطی از سوی مشتری خواهد بود.

شرایط فروش نقدی محصولات سایپا

در این بخش دو خودرو به مشتریان عرضه شده که صرفا محصولات اتوماتیک این شرکت هستند. مشتریان برای خرید فوری خودرو از این شرکت می‌توانند از بین دو گزینه ساینا و آریو اتوماتیک انتخاب کرده و با موعد تحویل 45 و 7 روز ثبت سفارش کنند.

قیمت تعیین شده برای آریو اتوماتیک 62 میلیون و 746 هزار تومان با تخفیف یک میلیون تومان و قیمت ساینا اتوماتیک نیز 38 میلیون و 539 هزار تومان قید شده است.

شرایط فروش اقساطی محصولات سایپا

دومین شرایط فروش ارائه شده در این طرح، فروش محصولات به روش اقساطی است که 3 خودرو در این بخش عرضه شده است. البته گفتنی است که مبلغ اقساط این خودروها بسیار اندک بوده و معلوم نیست تسهیلات 5 میلیون تومانی برای خودروی 113 میلیون تومانی چه معنایی دارد!

البته شنیده‌ها حاکی از این است که سایپا به دلیل وجود دلالی‌ها و تفاوت قیمت زیاد بازار و کارخانه اقدام به این کار کرده تا با ترهین سند خودرو از عرضه خودروهای خریداری شده در بازار آزاد جلوگیری کند.

اولین خودروی عرضه شده در این طرح آریو اتوماتیک است که با قیمت 62 میلیون و 746 هزار تومان و تسهیلات 20 و 40 میلیون تومان به مشتریان عرضه شده است. زمان تحویل خودرو 7 روز کاری بوده و مشتری می‌بایست طی 12 تا 24 ماه اقدام به بازپرداخت تسهیلات نماید.

دومین خودروی موجود در این بخش CS35 است که با قیمت 74 میلیون و 952 هزار تومان به مشتریان عرضه شده است. مشتری طی یک فقره چک یکساله به مبلغ 6 میلیون و 350 هزار تومان باقیمانده مبلغ خود را پرداخت می‌کند که منجر به ترهین سند خودرو خواهد شد.

سومین خودروی عرضه شده در این طرح سراتو 2000 آپشنال است که با قیمت 113 میلیون و 62 هزار تومان و تسهیلات 5 میلیون تومانی به مشتریان فروخته می‌شود. این خودرو نیازمند ارائه یک فقره چک یکساله به مبلغ 6 میلیون و 350 هزار تومان بوده که منجر به ترهین خودرو می‌شود.

شرایط پیش فروش نقدی محصولات سایپا

در شرایط پیش فروش نقدی محصولات سایپا نیز مشتریان می‌توانند با پیش پرداخت 10 میلیون تومانی اقدام ثبت سفارش کرده و در موعد تیر، مرداد و شهریور سال جاری خودروی خود را تحویل بگیرند. البته پیش پرداخت لازم برای خودروهای آریو اتوماتیک و چانگان 20 و 35 میلیون تومان قید شده است.

سود مشارکت این طرح 15 درصد بوده و سود انصراف نیز 12 درصد قید شده است.

4 دیدگاه
  1. ناشناس می گوید

    ارزش انتقاد هم ندارین

  2. ناشناس می گوید

    تیبا هاچ بک چی؟

  3. ماهاد می گوید

    سلام خسته نباشید
    فقط وفقط بدونیداگرمملکت ماصاحب داشت شماهاخودروهایی که با یک پنجم قیمت ارزش دارندالبته با اکراه رابه مردم بدبخت به چندبرابرقیمت واقعی نمیفروختیدشماها شدیدزالوکه نم نمک خون مردم رامی مکیدوسرفرصت فرارمیکنیداگرخودتون ویا خانواده هاتون به مشکلی برخوردندشک نکنیدنفرین مردم هست امیدوارم یه روزی برسدکه ایران ازشردزدهاورانت خوارها واختلاص گران راحت شودنفرین من وخانواده ام نصیب شماباد که من کارمندنتوانم حتی یک خودروی اشغال ایرانی را بخرم.آمین یارب العالمین

  4. ناشناس می گوید

    تعرفه ها را بردارید،تا خودروهای خارجی وارد شود وبا این لگنهای حلبی شما رقابت کند،اگرچه استانداردهای ایران را فکر نکنم بگذرونه،کشورهای همسایه بهترین ماشینها را سوار می‌شوند به قیمت پراید لخه شما،چون هدف شما دزدی و سود بیشتر است هیچ وقت نمی‌تونید مردم را راضی کنید،از طرفی هم جلوی ورود خودرو را با تعرفه های وحشتناک گرفتین،اللهی خدا جواب این ظلم و رانت بازیتون را بده،مافیای خودرو

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.