مکمل بنزین
خبر

بلیزر جدید را ببینید!

شورولت از سال 2015 با معرفی مدل Blazer 2019 به عنوان جدیدترین عضو مجموعه خود، یک شاسی‌بلند با طراحی مدرن را به نمایش گذاشت. این خودرو طرح جدیدی از معماری خودروهای قد بلند شرولت را به رخ می‌کشد که عملکرد خوبی می‌تواند داشته باشد.

آلن بتی، رئيس بخش آمریکای شمالی جنرال موتورز گفت:

“شورلت با پیش بینی تقاضای مصرف کننده و ارائه محصولات نوآورانه مانند Bolt EV، Colorado و Trax، خودروهای بزرگی را در پیشرو دارد. “معرفی Blazer جدید نیز در راستای سیاست‌های مدیریتی شرولت بوده که سطح جدیدی از خودروهای شاسی‌بلند و کراس‌اوور را نشان می‌دهد.

نکات برجسته بلیزر عبارتند از:

  1. یک ظاهر طراحی شده با شکوه که بدنه عضلانی زیبا دارد.
  2. تیپ‌های مختلف با قدرت‌های متفاوت
  3. فضای کافی برای تما سرنشینان
  4. صندلی‌های عقب کشویی و قابل تنظیم
  5. مجموعه‌ای از تجهیزات ایمنی بسیار عالی
  6. طیف وسیعی از موتورها از جمله پیشرانه استاندارد 2.5 لیتری I-4 و موتور 3.6 لیتر V-6
  7. گیربکس نه سرعته دقیق
  8. سیستم پیشرفته Twin-clutch AWD
  9. امکانات کمک راننده کامل

Blazer جدید با موتورهای 2.5 لیتر I-4 با قدرتی معادل 193 اسب بخار قدرت (143 کیلو وات) و 188 پوند گشتاور (255 نیوتن متر) عرضه شده و در قوی‌ترین مدل نیز از موتور 3.6 لیتری V-6 با 305 اسب بخار (227 کیلو وات) و 269 پوند فوت گشتاور (365 نیوتن متر) بهره می‌برد. این سطح از تنوع قدرت می‌تواند برای خریداران بسیار مناسب باشد. هر دو موتور از استارت دکمه‌ای و سیستم تزریق سوخت جدید بهره می‌برند. حالت‌های متفاوت رانندگی نیز از طریق گیربکس نه سرعته قابل انتخاب خواهند بود.

علی شیرعلی بیک

مهندس مکانیک گرایش طراحی جامدات از دانشگاه آزاد تهران‌جنوب. علاقه مند به طراحی صنعتی مخصوصا خودرو. مترجم و نویسنده درحوزه خودرو، تکنولوژي و صنایع مرتبط

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا