مکمل بنزین
گوناگونتازه‌هاخبر

انتشار تصاویر جاسوسی از BMW X2 2017

طرفداران و مشتریان کمپانی BMW بی‌اندازه خوش‌حال و منتظر رونمایی از خودرو جدید این کمپانی به نام X2 2017 هستند. امروز تصاویری مربوط به تست آب و هوای سرد این خودرو منتشر شده است.

آنچه از تصاویر منتشر شده می‌توان حدس زد این است که، X2 جدید شبیه به یک هاچ بک طراحی شده، شیشه جلو آن مانند گذشته بوده و پشت خودرو نیز بسیار جمع و جور است. سقف این محصول جدید شیب آرامی داشته و تاج آن نیز کاملا اسپرت است. همانطور که کاملا مشخص است، چراغ‌های جلو این محصول زیبا حالتی وحشی و خشن دارند؛ اما نکته قابل توجه وجود دو لامپ بزرگ و گرد بر روی سپر جلوی X2 است که به نظر می رسد چیزی به غیر از نکته انحرافی برای جلوگیری از لو رفتن طراحی اصلی نیست.

bmw-x2-spy

دیگر ویژگی‌هایی که از تصاویر منتشر شده می‌توان فهمید، وجود کمربندهای زاویه ای، سیستم اگزوز با دو خروجی و درب صندوق عقبی کوچک و یک پارچه است.

bmw-x2-spy-2

درباره باقی مشخصات این خودرو اطلاعات دقیقی منتشر نشده اما می‌توان حدس زد که مانند مدل های قبلی X2 و X1، از پلتفرم UKL بر روی چرخ‌های جلو استفاده شده است. موتور آن نیز به احتمال زیاد از نوع TwinPower است. موتوری 2 لیتری، چهار سیلندر و توربو، که می‌تواند قدرتی معادل 228 اسب بخار تولید کند. البته شایعاتی نیز وجود دارد که از مدل M این موتور بر روی این خودرو استفاده شود، که قدرتی حدود 300 اسب بخار را تولید می‌کند.

انتظار می رود که BMW خودرو جدید خود را امسال رونمایی کند و عرضه آن هم در سال آینده آغاز شود.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا