Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

تصاویر جاسوسی هیوندای سوناتا ۲۰۲۰ با تغییرات اساسی منتشر شد

به تازگی فیس‌لیفت جدید هیوندای سوناتا ۲۰۱۸ به بازار جهانی راه پیدا کرده است ولی این بدان معنا نیست که مهندسان هیوندای به دنبال طراحی و ساخت نسل بعدی سوناتا نباشند. با وجود اینکه در سال‌های اخیر فروش سوناتا کاهش پیدا کرده ولی هیوندای تصمیم گرفته که این سدان خانگی را کماکان در خط تولید خود نگه دارد.

به تازگی تصاویر جاسوسی جدیدی از سوناتا در وب‌سایت‌های خبری منتشر شده که به نظر می‌رسد به رقابت خودروهایی همچون شورولت مالیبو، هوندا آکورد و تویوتا کمری بپردازد. با توجه به تصاویر منتشر شده می‌توان گفت که نسل بعدی هیوندای سوناتا طراحی ظاهری کاملا جدیدی خواهد داشت و نسبت به مدل ۲۰۱۱ این خودرو تغییرات شگرفی را خواهیم دید. مهندسان هیوندای برای طراحی نسل ششم از زبان مجسمه سیال ۱.۰ استفاده کردند ولی در نسل هفتم برای این خودرو زبان طراحی مجسمه سیال ۲.۰ بود که نسبت به مدل‌های قبلی ظاهری کاملا متفاوت را داشت ولی در واقع پلتفرم مشابه‌ای با نسل ششم داشت.

این تصاویر جاسوسی منتشر شده نشان از تغییر اساسی در طراحی درب‌ها، سپر جلو و عقب دارد. آینه‌های بغل به جای اینکه در فریم شیشه‌های خودرو جای گیرد متصل به بدنه و درب‌های خودرو شده است که نشان از طراحی جدید دارد و به احتمال زیاد زبان طراحی مجسمه سیال ۳.۰ را تذکر می‌دهد.

پیش‌بینی کردن پیشرانه‌های در نظر گرفته شده برای هیوندای سوناتا ۲۰۲۰ کاریی بسیار سخت است؛ چرا که در مدل‌های امروزی سه پیشرانه متفاوت ۱.۶ لیتری توربوشارژ، ۲.۰ لیتری توربوشارژ و ۲.۴ لیتری چهار سیلندر با تنفس طبیعی به بازار عرضه شده که می‌توانند به گیربکس‌هایی مانند ۶ سرعته اتوماتیک، ۷ سرعته دو کلاچه یا ۸ سرعته اتوماتیک متصل شوند. به احتمال زیاد پیشرانه ۲.۰ لیتری توربوشارژ از این نسخه‌های جاری برای مدل جدید هم ارائه شود که در حال حاضر برای هیوندای سوناتای ۲۰۱۸ عرضه شده است. هشتمین نسل از هیوندای سوناتا مدل ۲۰۲۰ سال دیگر روانه بازارهای جهانی می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.