مکمل بنزین
خبرداخلی

ایران‌خودرو: با فروش محصولاتمان دلالی را نابود کردیم؛ ما خیلی خوبیم!

بازار خودروهای داخلی مدت‌هاست با عدم عرضه خودرو توسط خودروسازان دچار مشکل و التهاب شده است و حتی این موضوع در دستور کار مجلسی‌ها قرار گرفت و کمیسیون صنایع مجلس با تهدید شرکت‌های داخلی اعلام کرد که در صورت عدم ارائه طرح‌های فروش، با جریمه‌ها و تصمیمات سختی مواجه خواهند شد که باعث ترس این خودروسازان شد.

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی ایران‌خودرو که یکی از متهمین اصلی عدم عرضه خودرو و احتکار آن شناخته میشد حالا مدعی است با عرضه بسیار زیاد محصولاتشان، بازار دلالان را نابود کرده و از بین برده‌اند! این شرکت مدعی است که عرضه محصولاتشان باعث شده تا حاشیه قیمتی بازار از بین رفته و مصرف کنندگان مستقیما به تامین نیازشان از طریق شرکت اقدام نمایند.

ایران‌خودرومصطفي خان كرمی معاون بازار يابی و فروش ايران‌خودرو در مصاحبه‌ای پیرامون این موضوع گفت: بازار خودرو که در هفته‌های گذشته دچار نوسان شده بود، در حال حاضر با عرضه مناسب ایران‌خودرو به سمت آرامش رفته و مردم با فراغ بال می‌توانند به خرید مستقیم خودرو از شرکت ما اقدام نمایند.

وی در ادامه افزود: با توجه به سیاست گذاری فروش و مدیریت ثبت سفارشات توانستیم با تقسیم بندی هر گروه از خودروها، از هجوم یکباره متقاضیان جلوگیری کرده و در حال حاضر با آرامش بسیار زیاد، پروسه ثبت سفارش در حال انجام است.

مصطفي خان كرمی معاون بازار يابی و فروش ايران‌خودرو در ادامه گفت: ما با عرضه گسترده‌ای که در روش‌های مختلف داشتیم توانستیم نیاز مصرف کنندگان را تامین کرده و بازار دلالی را درهم بشکنیم. در حال حاضر مصرف کنندگان برای خرید خودرو نیازی به حضور در بازار آزاد نداشته و به راحتی می‌توانند از طریق پایگاه اینترنتی فروش گروه خودروسازی ایران‌خودرو اقدام به خرید با روش‌های مختلف نمایند.

خان کرمی در ادامه افزود: قیمت گذاری محصولات این شرکت طبق همان لیستی است که به صورت عمومی اعلام شده و هیچ نمایندگی ما حق دریافت هزینه اضافه نداشته و مشتریان با خیال آسوده و با نرخ مصوب امکان خرید خودرو خواهند داشت. طرح‌های فروش ما در حال حاضر ادامه داشته و مشتریان می‌توانند با دریافت سود مشارکت اقدام به خرید نمایند ودر صورت مشاهده هر گونه تخلف می‌توانند با شماره رسمی ایران‌خودرو یعنی 096440 تماس گرفته و مراتب اعتراض خود را اعلام نمایند که قطعا مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا