مکمل بنزین
خبر

تصاویر جاسوسی رنو کپچر کوپه منتشر شد

هفته پیش رنو تیزری از خودروی کراس‌اوور کوپه جدید منتشر کرد و حالا تصاویر جاسوسی رنو کپچر در حال آزمایش روی وب‌سایت‌های خبری خودرو منتشر شده که جزئیات بیشتری از این خودرو را نمایش داده‌ است.

خودروی جدید کوپه رنو کپچر از لحاظ ابعاد و استایل در بازار امروز جهانی خودرو بسیار پرطرفدار است و به احتمال زیاد قیمتی کمتر از بی‌ام‌و X4 یا مرسدس GLC کوپه خواهد داشت. این کپچر اولین خودروی شاسی‌بلند کوپه خواهد بود که به تولید انبوه می‌رسد. از تصاویر منتشر شده می‌توان فهمید که چراغ‌های C شکل LED در جلوی خودرو شبیه به نسخه موجود مگان است و مهندسان بخش طراحی رنو توانسته‌اند روی سقف آن وکناره‌های این خودرو را عضلانی جلوه دهند. به احتمال زیاد پیشرانه این خودرو بنزینی ۱.۳ لیتری TCe است که با همکاری دایملر ساخته شده و حتی این پیشرانه برای خودروهای جدید کلاس A مرسدس به کار گرفته شده‌اند.

بسیاری از کارشناسان پیش‌بینی کرده‌اند که دو مدل متفاوت، مانند مدل‌های Scenic و Grand Scenic، از این خودرو با قدرت خروجی ۱۱۵ الی ۱۶۰ اسب بخار تولید شوند که متصل به جعبه‌دنده‌های ۶ سرعته دستی یا ۷ سرعته دو کلاچه باشند. گزارشات حاکی از آن است که بعضی از بازارهای خودرو درخواست ساخت این خودروی جدید رنو کپچر کوپه را به همراه لوگوی داچیا داده‌اند. به علاوه مسئولان رنو تایید کرده‌اند که اولین خط تولید این خودروی جدید در شهر مسکو احداث خواهد شد و به احتمال زیاد این خودرو اوایل شهریور ماه ۹۷ در نمایشگاه بین‌المللی خودرو مسکو به نمایش درخواهد آمد. برای خبرهای بیشتر از رنو کپچر جدید همراه چرخان باشید.

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا