مکمل بنزین
گوناگونتازه‌هاخبر

مرسدس بنز Black Crystal؛ جت خصوصی بر روی زمین!

مرسدس بنز در نمایشگاه خودرو ژنو از یک محصول لوکس و زیبا به نام V Class Black Crystal پرده‌برداری کرد. خودرویی که می‌توان آن را یک هواپیمای جت خصوصی بر روی زمین نامید!

این خودرو که توسط شرکت Larte Design طراحی شده دارای یک سپر جذاب و تهاجمی در نمای روبرو بوده و نام و لوگوی شرکت طراح آن بر روی یک بلور هکاکی شده است. چراغ‌های LED استفاده شده در این ون، در طول شبانه روز روشن بوده و زیبایی فوق‌العاده‌ای به آن می‌بخشند. شیشه‌های آن به شکلی کاملا زیرکانه و با مهارت تمام برجسته و مشبک طراحی شده و سپر عقب خودرو نیز به جدیدترین تجهیزات ایمنی مجهز است.

mercedes-v-class-black-crystal

تغییرات اصلی در داخل فضای کابین این ون رخ داده و در طراحی آن از هواپیماهای جت خصوصی الهام گرفته شده است. مرسدس بنز در تلاش بوده تا از هزینه‌های تولید این خودرو بکاهد اما Black Crystal واقعا خودرویی گران است و تجهیزات و جزئیات به کار رفته در آن فوق‌العاده هستند. این مدل دارای 4 صندلی چرمی بسیار راحت و دلنشین است که به صورت دوگانه و رو به روی هم قرار گرفته‌اند. بین هر صندلی کنسولی چوبی و بسیار زیبا قرار گرفته و صندلی ها مجهز به سیستم گرم‌کن و ماساژ هستند.

mercedes-v-class-black-crystal3

در این ون یک تلویزیون LED و یک پورت مخصوص برای شارژ وسایل الکتریکی در نظر گرفته شده است. فضای بین راننده و سرنشینان توسط یک پارتیشن و پرده جدا شده و یک سیستم صوتی آلپاین و مینی بار نیز در این خودرو گنجانده شده است.

mercedes-v-class-black-crystal2

درباره مشخصات فنی اطلاعات دقیقی منتشر نشده اما ظاهرا یک موتور 2.1 لیتری چهار سیلندری از نوع دیزلی، با توان 134 اسب بخار، قلب تپنده آن است. البته باید این نکته را نیز متذکر شد که مشتریان می‌توانند بسته به توان مالی خود موتورهای قویتری با توان 160 اسب بخار یا 187 اسب بخار برای این ون سفارش دهند.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. اوووووووووووووووه ماشینو ببین تورو خدا
    تکنولوژی دیگه تا چ حد
    یا ما خیلی ریلکس و ساده زیستیم
    یا اینا خیلی تجملاتی ان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا