مکمل بنزین
گوناگونخبر

تصاویر جاسوسی هیوندای پالیسید ۸ نفره منتشر شد

چند ماه پیش تصاویر جاسوسی هیوندای پالیسید در وب‌سایت‌های مختلف منتشر شد که اطلاعات کمی از ویژگیهای این خودروی شاسی‌بلند می‌داد ولی به تازگی تصاویر جدیدی از این خودروی پرچمدار منتشر شده که جزئیات بیشتری از آن را فاش کرده است.

تصاویر جاسوسی منتشر شده از شاسی‌بلند هیوندای پالیسیید ۸ نفره در تست رانندگی در ایالت آریزونا آمریکا گرفته شده است که اطلاعات زیادی از جلو پنجره و قسمت جلوی این خودرو را نشان می‌دهد. در این تصاویر ارتفاع خودرو پایین‌تر آمده است و چراغ‌های جلو نسبت به تصاویر قبلی منتشر شده بزرگتر شده‌اند و جلو پنجره و توری مشبک خودرو اصلا پوشانده نشده‌اند و تنها لوگوی هیوندای پوشانده شده است که به راحتی می‌توان از تصاویر و خصوصیات آن حدس زد که این وسیله نقلیه محصولی از کارخانه کره‌ای هیوندای است.

به علاوه به نظر می‌رسد طراحی بخش جلویی پالیسید برگرفته از دو مدل سانتافه ۲۰۱۹ و کانسپت گراند مستر باشد.

هیوندای در کنار طراحی و تولید پالیسید به دنبال ساخت شاسی‌بلند سایز بزرگ کیا تلوراید هست که می‌توان شباهت‌های زیادی را بین این دو مدل پیدا کرد و به احتمال زیاد این دو خودرو هنگامی که به بازار جهانی عرضه می‌شوند شبیه به هم خواهند بود. در حال حاضر توسعه ساخت هیوندای پالیسید در مراحل اولیه است ولی در سال ۲۰۱۹ مدل سانتافه XL سه ردیفه وارد بازار جهانی خواهد شد و بعد از آن پالیسید به عنوان پرچمدار خودروهای شاسی‌بلند بزرگ سایز جایگزین سانتافه خواهد شد.

به احتمال زیاد هیوندای پالیسید مجهز به پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۳ لیتری با قدرت خروجی ۲۹۰ اسب بخار متصل به جعبه دنده ۸ سرعته اتوماتیک خواهد بود. در صورتیکه کیا تلوراید دارای پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۵ لیتری با پیشرانه برقی است است که می‌تواند رویهم‌رفته ۴۰۰ اسب بخار قدرت تولید کند. همچنین احتمال دارد هیوندای پالیسید پیشرانه بی‌توربوشارژ ۳.۳ لیتری با قدرت ۳۶۵ اسب بخار را نیز داشته باشد که شبیه به پیشرانه خودروهای لوکس جنسیس G80 و G90 است.

هنگامی که پرچمدار پالیسید وارد بازار می‌شود می‌تواند رقیب خودروهایی مانند شورولت Suburban و فورد Expedition باشد ولی برای دیدن این شاسی‌بلند تا سال ۲۰۱۹ برای رونمایی صبر کرد و دو سال دیگر آن را در جاده‌ها دید.

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا