مکمل بنزین
گوناگونخبر

انتشار تصاویر جاسوسی مرسدس GLE کوپه ۲۰۲۰

کارخانه آلمانی مرسدس به زودی نسل جدید مرسدس GLE از تیپ کوپه را رونمایی خواهد کرد که در بازار رقیب بی‌ام‌و X6 می‌شود. چندی پیش ویدئوهایی از پروتوتایپ این خودرو منتشر شده بود که جزئیات و ویژگیهای این وسیله نقلیه لوکس را به خوبی نشان نمی‌داد ولی به تازگی وب‌سایت Motor1 تصاویر جاسوسی با کیفیت بالایی از مرسدس GLE کوپه ۲۰۲۰ را منتشر کرده است.

همانطوریکه انتظار داشتیم جلوی خودرو مرسدس GLE کوپه تغییر چندانی نکرده است و به همین دلیل می‌توان گفت که این تصاویر متعلق به سری GLE است ولی جای ستون B این خودرو نسبت به نسخه‌های قبلی کاملا تغییر پیدا کرده است. رویهم‌ رفته از این تصاویر منتشر شده می‌توان اعلام کرد که نسل بعدی سری GLE ظاهری اسپرت‌تر دارد. به علاوه تغییرات زیادی در ظاهر بخش عقبی خودرو رخ داده است. برای مثال چراغ‌های عقبی کاملا تعویض شده‌اند و تیزتر و کوچک‌تر شده‌اند که نمایی مدرن به این خودرو را داده‌اند.

اسپویلر عقب خودرو نیز شبیه به دم اردک طراحی شده که کمی کشیده‌تر از نسخه حاضر در بازار است. از سوی دیگر در سپر عقبی دو اگزوز با سایز بزرگ تعبیه شده است که نشان از خودروی پرقدرت و اسپرت دارد. نسخه‌ موجود مرسدس GLE موجود در بازار کوپه‌ای است که استایل خودروهای شاسی‌بلند را در خود جای داده است که نه شاسی‌بلند است و نه کوپه ولی نسل بعدی مرسدس GLE یک کوپه تمام عیار است که می‌توان انتظار فروش بالای آن را داشت چرا که با قیمت پایین‌تری نسبت به خودروهای شاسی‌بلند موجود در بازار عرضه خواهد شد.

خبرنگاران وب‌سایت Motor1 نیز تصاویری از درون این خودروی مستتر منتشر کرده‌اند که هیچ نشانی از خودروهای تیپ کوپه مرسدس بنز ندارد و تکنولوژیهای به روز تیپ شاسی‌بلند را داراست. بسیاری از کارشناسان خودرو پیش‌بینی کرده‌اند که این خودروی کوپه نیمه دوم سال ۲۰۱۹ میلادی وارد بازار جهانی می‌شود و به احتمال زیاد می‌تواند فروش بالایی بین رقبای آلمانی مانند بی‌ام‌و، آئودی و فولکس‌واگن داشته باشد.

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا