مکمل بنزین
گوناگونتازه‌هاخبر

کنایه پورشه به اپل؛ آیفون مخصوص جیب است؛ نه جاده!

مدیرعامل کمپانی پورشه، Oliver Blume، در مصاحبه‌ای اختصاصی با روزنامه آلمانی وستفالن-بلات گفت، که در حال برنامه‌ریزی برای تولید 911 هیبریدی تا سال 2018 هستیم. در این مصاحبه جالب به نحوه عملکرد و تلاش اپل برای ساخت یک خودروی خودران انتقاد شده است.

مدیرعامل پورشه در پاسخ به سوالی در رابطه با خودروهای بدون راننده و آینده تکنولوژی های مرتبط با آن و استفاده از این فناوری ها در خودروهای پورشه اظهار کرد که کمپانی پورشه در استفاده از هر نوع تکنولوژی در تولیدات خود کاملا مختار است.

Porsche

ضمن آن که در قسمتی از متن این گزارش اشاره‌ای به نامه یکی از مدیران ارشد پورشه شده است که انتقادات شدیدی به اپل وارد می کند و با لحنی کنایه‌آمیز می گوید: آیفون مخصوص جیب است؛ نه جاده! او در ادامه گفته است که حرکت خودرو بدون تمرکز انسان بر عملکرد و کنترل آن بسیار بی‌معنی است.

چند سالی است که اپل عزم خود را جمع کرده تا با استفاده از تکنولوژی های روز جهان اقدام به تولید خودروی بدون راننده کند و در این راه از کمک‌های گوگل و تسلا بهره می‌برد. این اقدام اپل، انتقادات فراوانی را به همراه داشته و مدیران ارشد آن همواره برای رسیدن به راه حلی برای تولید این خودروها پافشاری می‌کنند.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا