مکمل بنزین
گوناگونخبر

انتشار تصاویر کیا سول ۲۰۱۹ با طراحی شیک و تازه

بهمن ماه سال گذشته خبرهای فراوانی درباره کیا سول جدید در وب‌سایت‌های خبری منتشر شد ولی از آن زمان تا کنون اطلاعاتی از این خودرو به بیرون درز پیدا نکرده است ولی به تازگی عکاسان وب‌سایت خبری Motor1 توانسته‌اند در دره مرگ کالیفرنیا در زیر نور آفتاب شدید تصاویر باکیفیتی از این خودرو شکار کنند.

در این تصاویر منتشر شده جلوی خودرو پوشیده شده ولی طراحی چراغ‌ها معلوم است. با توجه به این تصاویر می‌توان گفت که نسل بعدی کیا سول به طور کامل متفاوت از نسخه‌های موجود در بازار است، بطوریکه از ستون A به بعد خودرو کمی پهن‌تر و کشیده‌تر شده و چراغ‌های عقب با طراحی شبیه به بوم‌رنگ خودنمایی می‌کنند. در‌ واقع می‌توان گفت کیا سول ۲۰۱۹ کراس‌اوور مدرن و جذاب خواهد بود و به احتمال زیاد طرفداران Star Wars از خریداران پروپا قرص این خودرو خواهند شد.

از سوی دیگر با نگاهی به تصاویر منتشر شده متوجه خروجی اگزوز مرکزی در عقب خودرو می‌شویم که ظاهر آن را از دیگر مدل‌های موجود در بازار خاص و منحصر به فرد می‌کند. هنوز مشخص نیست که آیا طراحی خروجی به این صورت باقی بماند یا اینکه تنها برای نسخه‌های تریم اسپرت این طراحی در نظر گرفته شود.

بنا به منابع اطلاعاتی نسل بعدی کیا سول با اسم رمزی SK3 شناسایی شده که توزیع نیروی آن می‌تواند بر روی محور جلو یا تمام چرخ‌ها تعبیه شود. هنوز اطلاعاتی درباره نوع پیشرانه این خودرو منتشر نشده است ولی به احتمال زیاد پیشرانه آن از نوع دیزلی خواهد بود. نسل جدید کیا سول ۲۰۱۹ در آمریکا نوامبر سال جاری در نمایشگاه خودرو لس‌آنجلس یا سال آینده در نمایشگاه بین‌المللی دیترویت رونمایی می‌شود.

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا