مکمل بنزین
گوناگونتازه‌هاخبر

اطلاعاتی جدید از نیسان آرمادا 2017

تصویری از مدل 2017 خودرو نیسان آرمادا (Armada) در فضای مجازی منتشر شده است که نشان دهنده نزدیکی زمان عرضه این خودرو است. نیسان آرمادا که عموما خودرویی مخصوص کشور ایالات متحده آمریکا است؛ با همان پلتفرم گذشته و احتمالا تغییراتی در داخل خودرو، عرضه خواهد شد.

2017-nissan-armada

بر اساس اطلاعات منتشر شده آرمادا 2017 به یک موتور V8 با توان 400 اسب بخار مجهز است که میزان سوخت رسانی به این موتور، 5.6 لیتر خواهد بود. آرمادا 2017، از یک سیستم انتقال قدرت 7 سرعته اتوماتیک بهره می‌برد که قدرت را به 4 چرخ خودرو منتقل خواهد کرد. وزن این نیسان جدید، 3885 کیلوگرم است و به نظر میرسد که مصرف سوخت بالایی داشته باشد.

فروش این محصول در ایالات متحده از نیمه دوم سال 2016 آغاز خواهد شد و به نظر می‌رسد که مدل دیگری از آرمادا 2017 نیز به زودی طراحی و تولید خواهد شد. توان موتور آرمادای بعدی حدود 428 اسب بخار است . پیش بینی می شود که این خودرو با قیمتی معادل 49.800 دلار به فروش برسد.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا