مکمل بنزین
خبرداخلی

بهترین خدمات فروش خودرو متعلق به کدام شرکت ایرانی است؟

خدمات فروش خودرو در ایران نسبت به سایر کشورهای دنیا دارای تفاوت‌هایی است که باعث شده بسیاری از مشتریان ایرانی نتوانند طعم شیرین استفاده از برندهای روز دنیا را بچشند. در جدیدترین آمار منتشر شده از شرکت‌های مختلف ایرانی که به صورت وارداتی یا تولیدی فعالیت می‌کنند، شرکت‌های برتر در زمینه خدمات فروش خودرو مشخص شدند که در ادامه به بررسی اجمالی این آمار می‌پردازیم.

به گزارش چرخان، شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در اطلاعیه‌ای آمار جالبی از خدمات فروش خودرو شرکت‌های فعال در بازار خودروی کشور ارائه داد که طبق آمار اعلام شده از سوی این شرکت، بیش از 323 هزار نفر از خریداران خودروهای سواری در این نظرسنجی شرکت کرده‌اند که نظر خود را نسبت به خدمات این شرکت‌ها اعلام کردند.

خدمات فروش خودروطبق اعلام رسمی این شرکت، شرکت جهان نوین آریا با کسب بیشترین امتیاز به عنوان بهترین شرکت دارای خدمات فروش با کیفیت انتخاب شده و مشتریان بالاترین ابراز رضایت را از خدمات این شرکت داشته‌اند.

دومین رتبه در این لیست نیز متعلق به مدیران خودرو بوده که البته فاصله این شرکت با رتبه اول بسیار زیاد بوده و فاصله بسیار اندکی با رتبه سوم یعنی شرکت ایرتویا دارد. رده‌های بعدی این لیست نیز به شرکت‌های آرین موتور پویا، ایران‌خودرو، اطلس خودرو، سایپا، پارس خودرو، کرمان موتور و نگین خودرو تعلق گرفته است که حضور شرکت‌هایی همچون ایران‌خودرو و سایپا بالاتر از شرکت‌هایی همچون نگین خودرو و پارس خودرو نیز جالب توجه است.

خدمات فروش خودروگفتنی است که شرکت‌های مذکور جزو شرکت‌های با سهم بالا هستند و شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در گزارشی مجزا نسبت به سایر شرکت‌ها نیز ارزیابی جداگانه‌ای انجام داده است که در این لیست شرکت‌های با سهم اندک از بازار حضور دارند.

در این رده بندی آرین موتور تابان رتبه اول را با امتیازی بالاتر از رتبه اول شرکت‌های بالا در اختیار گرفته است. از دیگر شرکت‌های حاضر در این لیست می‌توان به ترتیب رتبه به شرکت‌های کارمانیا (محصولات BYD)، پرشیا خودرو (محصولات BMW)، پرستوی آبی ارگ (محصولات ولیکس و راین)، مدیا موتورز (محصولات ام جی)، گلرنگ موتور فامیلی (محصولات هوندا) و آسان موتور (محصولات هیوندای) اشاره کرد.

گفتنی است که لیست دوم به شرکت‌های دارای سهم بازار کمتر از یک درصد تعلق داشته و عملا با توجه به مشتری کمتر، کسب امتیاز راحت‌تری را پیش رو دارند.

 

 

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا