مکمل بنزین
گزارش

با بودجه‌ای برابر با 45 میلیون تومان، چه خودروهایی را می توان خرید؟ (بروز رسانی مردادماه 97)

در شرایط کنونی بازار ایران، بر هیچ فردی پوشیده نیست که قیمت خودروهای موجود در بازار خودرویی کشور دارای حباب قیمتی شدید بوده و هیچ کدام از این محصولات ارزش پرداخت این مبالغ را دارا نیستند.

در این مطلب میخواهیم با در نظر گرفتن بودجه‌ای برابر با 45 میلیون تومان، یک گزارش جامع را پیرامون خرید انواع خودرو با این مبلغ تهیه کنیم. لازم به ذکر است که خودروهای نام برده شده در این گزارش به دلیل نوسانات شدید قیمت و نابسمانی بازار، غالبا به صورت دسته دوم و کارکرده هستند.

1-ام وی ام 550 (دنده‌ای)

یکی از خودروهایی که با بودجه معین شده می‌توان تهیه کرد، ام وی ام 550 (دنده‌ای) نام دارد. 550 در واقع یک سدان اقتصادی بوده که توسط شرکت مدیران خودرو، در سالیان گذشته به بازار خودرویی کشور عرضه شد. این مدل دارای یک پیشرانه چهار سیلندر 16 سوپاپ با حجمی برابر با 2.0 لیتر بوده که این موتور قادر به تولید قدرتی برابر با 139 اسب بخار و گشتاوری برابر با 182 نیوتن متر است.

لازم به یاداوریست که با مبلغی برابر با 45 میلیون تومان، می‌توان 550 را با مدل ساختاری 1394 و کارکردی کمتر از 76 هزار کیلومتر در بهترین شرایط فنی و ظاهری خریداری کرد.

2-ام وی ام 315 هاچ بک جدید (اسپرت)

یکی دیگر از خودروهایی که می‌توان با بودجه‌ای برابر با 45 میلیون خریداری کرد، ام وی ام 315 هاچ بک جدید نام دارد. این مدل توسط شرکت مدیران خودرو به عنوان یک هاچ بک شهری و ارزان قیمت به بازار خودرویی ایران عرضه شده و در سالیان اخیر توانسته است آمار فروش نسبتا خوبی را به خود اختصاص دهد. 315 هاچ بک جدید (اسپرت) دارای یک پیشرانه چهار سیلندر 16 سوپاپ با حجمی برابر با 1.5 لیتر بوده که این موتور قادر به تولید 107 اسب بخار قدرت و گشتاوری برابر با 140 نیوتن متر است.

لازم به یاداوریست که با مبلغی برابر با 45 میلیون تومان، می‌توان 315 هاچ بک جدید (اسپرت) را با مدل ساختاری 1395 و کارکردی کمتر از 41 هزار کیلومتر در بهترین شرایط فنی و ظاهری تهیه کرد.

3-پژو 206 تیپ 5

از دیگر خودروهایی که می‌توان از آن به عنوان یک انتخاب مناسب با سقف بودجه‌ای برابر با 45 میلیون تومان نام برد، پژو 206 تیپ 5 است. در این رابطه، به جرات می‌توان گفت که پژو 206 تیپ 5 به عنوان پر طرفدار ترین خودرو تولیدی توسط ایران خودرو به شمار رفته و همواره آمار فروش بسیار خوبی را در طول این سال‌ها به خود اختصاص داده است.

با مبلغی برابر با 45 میلیون تومان، می‌توان پژو 206 تیپ 5 را با مدل ساختاری 1395 و کارکردی کمتر از 34 هزار کیلومتر در بهترین شرایط فنی و ظاهری تهیه کرد.

4-ساینا اتوماتیک

یکی دیگر از خودروهای موجود در این گزارش که می‌توان با بودجه معین شده، نمونه صفر کیلومتر آن را تهیه کرد، ساینا اتوماتیک نام دارد. ساینا یکی از تولیدات گروه صنعتی سایپا بوده که در ابتدا به صورت دنده‌ای و به عنوان فیس لیفت تیبا به بازار عرضه شد و پس از مدتی، نمونه اتوماتیک آن نیز وارد بازار خودرویی کشور شد. ساینا اتوماتیک به عنوان یک سدان ارزان قیمت و اقتصادی، دارای یک پیشرانه چهار سیلندر 8 سوپاپ با حجمی برابر با 1.5 لیتر بوده که این موتور قادر به تولید قدرتی برابر با 87 اسب بخار و گشتاوری برابر با 128 نیوتن متر است.

5-سمند EF7

یکی دیگر از خودروهایی که می‌توان با بودجه‌ای برابر با 45 میلیون تومان در بازار خودرویی کشور تهیه کرد، سمند EF7 نام دارد. سمند EF7 دارای یک پیشرانه چهار سیلندر 16 سوپاپ با حجمی برابر با 1.7 لیتر بوده که این موتور قادر به تولید قدرتی برابر با 114 اسب بخار و گشتاوری برابر با 155 نیوتن متر است.

لازم به یاداوریست که با مبلغی برابر با 45 میلیون تومان، می‌توان سمند EF7 را با مدل ساختاری 1397 و به صورت صفر کیلومتر خریداری کرد.

6-تندر 90

از دیگر خودروهایی که می‌توان از آن به عنوان یک انتخاب مناسب تا سقف بودجه‌ای برابر با 45 میلیون تومان یاد کرد، تندر 90 نام دارد. در این رابطه، باید گفت که تندر 90 در حال حاضر یکی از پر تقاضا ترین خودروهای تولیدی در کارخانجات دولتی همچون ایران خودرو، سایپا و پارس خودرو بوده و با توجه به کیفیت ساخت، دوام بالا و کم استهلاک بودن، از طرفداران زیادی در بازار خودرویی کشور برخوردار است.

لازم به یاداوریست که با مبلغی برابر با 45 میلیون تومان، می‌توان تندر 90 را با مدل ساختاری 1394 و کد تجاری E2 با کارکردی کمتر از 51 هزار کیلومتر در بهترین شرایط فنی و ظاهری تهیه کرد.

 

 

 

امین ایرجی

هیچ گاه از علاقه خود به دنیای اتومبیل غافل نشوید. یک مازندارنی اصیل. علاقمند به خودروهای آلمانی و سیستم های پیشرفته. نویسنده و کارشناس بازار خودرو ایران و مسائل روز صنعت خودرو در سرتاسر جهان.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. من۵۰ملیون میدم شما بره من بخر
    مرد حسابی با۴۵ملیون الان بهت موتورم نمیدن

  2. فکر کنم ایشون تو سال 94 گیر کرده داداش اشتباه زدی بیا بیرون سال 98 هستیم.با 45 تومن الان میتونی از این موتورهای 3چرخ خرید رفت شمال.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا