Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

در این وضعیت گرانی خودرو با چه شرایطی می‌توان از سایپا خودرو خرید؟

خرید خودرو این روزها به یک معضل بزرگ تبدیل شده است که بسیاری از مردم را نه تنها از خرید به دلیل نوسانات منصرف کرده بلکه توانایی آنها را برای خرید از بین برده است و از سوی دیگر خودروسازانی مانند سایپا و ایران‌خودرو عملا فروش فوری خودرو ندارند و مشتری می‌بایست با موعد تحویل بلند مدت و قیمت غیرقطعی خودرو خریداری کنند!

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی سایپا که یک‌ماهی است به شدت در عرضه طرح‌های فروش فعال بوده و بسیاری از محصولاتش را به روش‌های مختلف در بازار عرضه کرده است، در جدیدترین اطلاعیه خود از شرایط جدید پیش فروش نقدی محصولاتش خبر داد که این شرایط فروش با قیمت غیرقطعی و تحویل چندماه بعد است.

در حالیکه قیمت محصولات این شرکت در بازار با افزایش قیمت حدقل 7 میلیون تومانی روبر شدند، سایپا با پیش فروش محصولاتش تمایل دارد که این وضعیت بازار را به سود خود و مشتری تمام کند که بدیهی است کنترل بازار صرفا با عرضه فوری خودرو امکان‌پذیر خواهد بود ولی اگر قصد خرید خودرو با قیمت رسمی و منصفانه را دارید می‌توانید از شرایط جدید سایپا بهره‌مند شوید.

شرایط جدید فروش سایپا از امروز آغاز شده و مشتریان می‌توانند با مراجعه به سایت فروش این شرکت سفارش خود را ثبت کنند که با توجه به محدودیت موجود در تولید این شرکت، پس از تکمیل ظرفیت سایت ثبت نام بسته خواهد شد.

در این طرح فروش سه خودروی پرطرفدار وجود دارند که مشتریان طبق شرایط زیر امکان ثبت سفارش دارند:

سایپا 131: این خودرو با پیش پرداخت 11 میلیون تومان قابل ثبت نام بوده و زمان تحویل آن نیز هفته چهارم دی و بهمن سال جاری تعیین شده که با توجه به ظرفیت موجود خواهد بود.

سایپا 132: این خودرو نیز با پیش پرداخت 11 میلیون تومان قابل سفارش بوده که زمان تحویل با توجه به ظرفیت تولید، هفته چهارم بهمن و اسفند تعیین شده است. 

ساینا: آخرین خودرو در این طرح نیز با پیش پرداخت 15 میلیون تومان قابلت ثبت سفارش بوده و زمان تحویل نیز هفته چهارم بهمن سال جاری قید شده است.

 

از دیگر نکات این طرح فروش:

1- سود مشارکت در این طرح فروش 15 درصد بوده و در صورت انصراف سود 12 درصدی پرداخت می‌شود.

2- هر کد ملی صرفا قادر به ثبت یک سفارش خواهد بود.

3- مشتریانی که در 6 ماه گذشته از سایپا خودرو خریده اند امکان ثبت سفارش نخواهند داشت

4- امکان صلح برای حواله‌ها وجود ندارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.