مکمل بنزین
خبرداخلی

کمترین و بیشترین مبلغ جرایم تخلفات رانندگی 97 مشخص شد

جرایم تخلفات رانندگی 97 به تازگی مشمول تغییراتی شده است که از جمله آن می‌توان به افزایش قیمت بعضی از تخلفات و همچنین ادغام بعضی از تخلفات در یک بند اشاره کرد که قطعا این افزایش قیمت‌ها منجر به بازدارندگی برای بسیاری از رانندگان خواهد شد تا نتوانند از میزان جریمه بسیاری از تخلفات از جمله گذر از چراغ قرمز یا سرعت غیرمجاز بگذرند و برای همه مردم سنگین باشد.

به گزارش چرخان، نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه‌ای جدیدترین نرخ جرایم تخلفات رانندگی 97 را اعلام کرد که تغییراتی جالبی در این نرخ نامه ایجاد شده است و اگر شما به دنبال مرجع کاملی برای اطلاع از تخلفات رانندگی هستید می‌توانید از این مطلب استفاده کنید.

جرایم تخلفات رانندگی 97گفتنی است که جداسازی بعضی از تخلفات به تخلفات روستایی و شهری و همچنین ادغام بعضی از تخلفات مشابه در یک بند از جمله تغییراتی است که در این نرخ نامه مشاهده می‌شود. البته به طور کلی می‌بایست بگوییم که این نرخ نامه نسبت به سال گذشته تغییر عمده‌ای نداشته و اکثر مفاد آن همان چیزی است که در سال گذشته نیز اجرا میشده است.

بالاترین جریمه در این نرخ نامه مربوط به رانندگی با حالت مستی است که به میزان 400 هزار تومان اعمال خواهد شد و پایین‌ترین مبلغ نیز متعلق عدم پرداخت عوارض جاده‌ایست که 30 هزار تومان برای راننده آب می‌خورد.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. سلام جریمه خلاف رفتن و ثبت آن با دوربین چقدر است؟
    و اینکه چند روز بعد میتوانیم خلافی را با اپ خلافی خودرو بگیریم؟
    راه دیگه ای برای فهمیدن سریع تر خلافی ماشین وجود داره؟
    خواهش میکنم زود جوابم بدید ممنون

    1. توی سایت Rahvar120 برید . 72 ساعت بعد خلافیتون ثبت میشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا