مکمل بنزین
شرایط فروش

جدیدترین شرایط فروش نقد و اقساط محصولات اروپایی زامياد اعلام شد

محصولات اروپایی زامياد این روزها شاید تنها محصولاتی هستند که از سوی گروه خودروسازی سایپا به صورت تحویل فوری و با تسهیلات ویژه عرضه می‌شوند که از جمله محصولات با کیفیت تجاری در سبد محصولات خاص به شمار می‌روند. طبق اطلاعیه جدید گروه خودروسازی سایپا، مشتریان می‌توانند با شرایط ویژه از محصولات اروپایی زامياد خریداری کنند.

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی سایپا در اطلاعیه‌ای از جدیدترین شرایط فروش نقد و اقساط محصولات اروپایی زامياد خبر داد که مشتریان می‌توانند علاوه بر امکان خرید اقساطی، از تخفیف 10 و 30 میلیون تومانی نیز برای خرید نقدی بهره‌مند شوند!

محصولات اروپایی زامياداین تخفیف جالب سایپا در حالی است که در وضعیت فعلی اکثر خودروسازان نه تنها خودرویی را به فروش فوری نمی‌رسانند، بلکه با موعد تحویل بلند مدت، قیمت غیرقطعی برای محصولاتشان اعلام می‌کنند.

طبق اعلام این گروه خودروسازی مشتریان می‌توانند كاميون كِشنده استرالیس 540 و ون مسافری ایویکو A36-15 را با شرایط ویژه و تسهیلات بلند مدت ثبت سفارش کنند. قیمت این کامیون 595 میلیون تومان عنوان شده است که مشتریان متقاضی خرید نقدی این کامیون می‌توانند از تخفیف 30 میلیون تومانی این شرکت استفاده کنند و با رقم 565 میلیون تومان و با موعد تحویل فوری اقدام به ثبت سفارش نمایند که طبق اعلام سایپا، پس از تکمیل وجه مشتری خودرو به او تحویل می‌شود.

محصولات اروپایی زامياددومین محصول این شرکت نیز که ون مسافری 11 نفره A36-15 ایویکو است با شرایط ویژه نقد و اقساط و با تخفیف ویژه به فروش می‌رسد. مشتریان متقاضی خرید نقدی این خودرو می‌توانند با قیمت 189 میلیون و900 هزار تومان ثبت سفارش نمایند که تخفیف 10 میلیون تومانی شامل آنها خواهد شد.

مشتریانی که تمایل به استفاده از تسهیلات حداکثر 60 ماهه سایپا احتیاج دارند می‌توانند تا سقف 100 میلیون تومان از این تسهیلات بهره‌مند شوند و با پرداخت 99 میلیون و 900 هزار تومان خودروی خود را تحویل بگیرند.

فروش این خودروها صرفا از طریق سامانه فروش سایپا خواهد بود و تمامی ضوابط مربوط به قراردادهای لیزینگی در طرح فروش دوم اعمال خواهد شد. موجودی سایپا برای این دو خودرو محدود بوده و به محض تکمیل ظرفیت، سامانه فروش بسته خواهد شد.

مشتریان برای ثبت سفارش می توانند به نمایندگی های زامیاد و سایپا در سرتاسر کشور مراجعه کنند و یا از طریق سایت اینترنتی zamyad.co.ir سفارش خود را ثبت کنند.

 

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. بله، دلیل تخفیفش مشخصه، ماشین رو داره با مدل 95 تحویل میده، هبچ مرجعی هم نیست پیگیری کنه که از 95 تا الان این ماشین کجا بوده! احتکاری هم در کار نبوده اصلا!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا