Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

انتشار تصاویر جدید از بی‌ام‌و Z4 مدل ۲۰۱۸؛ رقیب پورشه باکستر جدید!

به تازگی تصاویر جدیدی از بی‌ام‌و Z4 جدید که رقیب خودروهایی مانند آئودی TT و پورشه باکستر جدید هست در وب‌سایت بلژیکی Autotijd منتشر شده است که حتی جزئیات داخل این خودرو را نیز فاش می‌کند. تا به امروز چندین مرتبه تصاویری از طراحی ظاهری و بیرونی بی‌ام‌و Z4 منتشر شده بود ولی هنوز اطلاعات دقیقی از داخل کابین این خودرو در دسترس نیست.

اگر به تصاویر دقت کنید متوجه می‌شوید که این خودرو شباهت بسیار زیادی به نسخه مفهومی Z4 که در سال گذشته رونمایی شد، دارد. بسیاری از افراد و کارشناسان خبره پیش‌بینی کرده‌اند که نسخه ۲۰۱۸ بی‌ام‌و Z4 جدید تا ماه دیگر به نمایش درمی‌آید. به علاوه تصاویری که از داخل کابین منتشر شده می‌توان بیان کرد که نسل جدید بی‌ام‌و مجهز به تکنولوژی جدید سیستم سرگرمی و اطلاعات است. همچنین سیستم iDrive خودرو نیز با سیستم سرگرمی و اطلاعات و تنظیمات کنسول مرکزی ارتباط برقرار می‌کند. از سوی دیگر صفحات دیجیتالی با برند جدید در پشت فرمان راننده تعبیه شده است.

به احتمال زیاد این خودروی جدید ویژگیهای مشابه با مدل M40i خواهد داشت که مجهز به پبشرانه ۶ سیلندر خطی توئین توربوشارژ ۳.۰ لیتری با حداکثر خروجی ۳۴۰ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۵۰۰ نیوتن متر است که نیرو را به جعبه دنده ۸ سرعته اتوماتیک بر روی محور چرخ‌های عقب توزیع می‌کند. نسل جدید بی‌ام‌و Z4 با سپر کلیه‌ای شکل کشیده ظاهری تهاجمی‌تر به خود گرفته و همین امر باعث شده شباهت بسیار زیادی به سری ۸ بی‌ام‌و پیدا کند.

چراغ‌های جلوی خودرو بی‌‌ام‌و Z4 جدید نسبت به مدل مفهمومی مدورتر شده و آینه‌های بغل کاملا واضح و درشت خودنمایی می‌کنند. بسیاری از کارشناسان بر این باورند که زبان طراحی این خودرو شبیه به سری ۸ بی‌ام‌و هست. بی‌ام‌و Z4 جدید خودروی اسپرت، فوق‌العاده سبک به دلیل جنس فیبر کربنی و از آئرودینامیک بسیار خوبی برخوردار است. طبق اسناد منتشر شده حدود ۸۰ درصد از طراحی و ساخت این خودرو کامل شده که به احتمال زیاد نمونه اولیه آن را در نمایشگاه بین‌المللی خودرو فرانکفورت به نمایش درمی‌آید. هنوز قیمت این خودروی اسپرت و لوکس مشخص نشده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.