Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

اهمیت بیشتر تحلیل و بررسی های خودروی نو تا اعداد و ارقام برای مشتریان!

جالب است بدانید که طبق گزارش‌ها، خریداران خودرو به‌جای اینکه تأکید زیادی روی قدرت خودرو، گشتاور و تعدادی عدد دیگر برای خرید خودروی موردنظرشان کنند، روی موارد دیگری تأکید بیشتری دارند.

دلیل این موضوع نیز این است که چیزی حدود 60 درصد خریداران گفته‌اند که این تحلیل‌های خودرویی هستند که آن‌ها را از خرید یک مدل خاص منصرف کرده و به یک خودروی دیگر روی می‌آورند.

طبق این گزارش که توسط موسسه مشاوره‌ای مورنینگ و روی 2,202 فرد بزرگ‌سال صورت گرفته است، می‌توان دریافت که امنیت خودرو نیز از دیگر موارد مهم برای جلب‌توجه مشتری به یک خودروی خاص است. به‌طوری‌که،58 درصد از این افراد گفته‌اند که اگر خودروی موردنظرشان، فاکتورهای کافی و خوب از یک خودروی ایمن را نداشته باشد، آن‌ها از خرید آن مدل منصرف خواهند شد. همچنین 48 درصد نیز گفته‌اند که اگر فضای کافی برای جا دادن وسایل خود در خودرو و یا فضای مناسبی برای سرنشینان وجود نداشته باشد، از خرید خودرو منصرف می‌شوند.

مواردی بااهمیت کمتر برای مشتریان نیز، چیزهایی مانند مصرف بهینه سوخت و جذابیت خودرو است. همچنین، 44 درصد مخاطبان گفته‌اند که اگر خودروی موردنظرشان درازای مصرف سوخت مشخص، مسافت کمتری نسبت به خودروهای رقیب بپیماید، آن‌ها به فکر خرید یک خودروی دیگر خواهند افتاد. ولی تنها 31 درصد مخاطبان به جذابیت خودرو اهمیت داده و گفته‌اند که درازای جذاب‌تر بودن یک خودروی دیگر، سراغ خرید آن خواهند رفت.

همچنین،8 درصد پاسخگویان این را نیز گفته‌اند که تمایلی به خرید خودروی برقی یا هیبرید نداشته و ترجیح می‌دهند از خودروهای بنزینی یا گازوئیلی استفاده کنند. دراین‌بین مسئله وفاداری به برند نیز در آخر این فهرست آمده است. به‌طوری‌که تنها 17 درصد از این افراد گفته‌اند که حاضر به خرید از برندی که تابه‌حال از آن نخریده‌اند نیستند.

این تحقیق نگاه جذاب و جالبی را به ما در مورد اینکه افراد با چه مواردی، بیشتر به خرید یک خودروی خاص راغب شده و یا از خرید آن منصرف می‌شوند، می‌دهد. به این نکته که لزوماً اعداد و ارقامی مانند اسب بخار، گشتاور خروجی موتور و داده‌هایی از این قبیل، به بالاتر بردن نرخ فروش، حداقل تا این سال کمک چندانی نکرده‌اند.

البته در این تحقیق، اشاره‌ای به خرج‌های خودروهای برقی و هیبرید در مقایسه با خودروهای با موتور درون‌سوز نکرده است؛ اما در مجموع می‌توان فهمید که بررسی و تحلیل‌های خودرویی و همچنین امنیت خودرو از مهم‌ترین فاکتورهای موردنظر برای خریداران یک خودروی جدید است.

 

منبع Motor 1
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.