مکمل بنزین
خبرداخلی

خبر خوب برای صاحبان خودروهای بالای 2500 سی‌سی در منطقه آزاد اروند

منطقه آزاد اروند که چند سالی است به مناطق آزاد کشور اضافه شده و مردم خرمشهر توانسته‌اند طعم شیرین خرید خودروهای لوکس خارجی با قیمت‌های باورنکردنی را تجربه کنند، با یک محدودیت بزرگ روبرو بود و آن عدم مجوز خروج از این منطقه برای خودروهای بالای 2500 سی‌سی بود که به تازگی و با اعلام مدیریت گمرک این منطقه بلامانع اعلام شده است.

به گزارش چرخان، محمد نظارت، مدیر گمرک منطقه آزاد اروند در گفتگویی پیرامون وضعیت خودروهای مذکور گفت: محدودیت مربوط به خودروهای بالای 2500 سی‌سی برطرف شده و مالکان محترم این خودروها می‌توانند با مراجعه به گمرک خرمشهر اقدامات لازم برای اخذ مرخصی خودرو را انجام داده و خودروی خود را برای مدت مشخص شده از این منطقه آزاد خارج نمایند.

وی در ادامه افزود: این اقدام با تلاش‌های مدیرعامل و هیات مدیره منطقه آزاد اروند انجام شده و امیدواریم که عملیاتی شدن آن به جلب رضایت هر چه بیشتر مردم خونگرم خرمشهر و منطقه آزاد اروند کمک کند. گفتنی است که انجام تشریفات قانونی برای خروج خودروها الزامی بوده و با افراد متخلف برخورد قانونی انجام خواهد شد.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. خودروهای بالای2500 سی سی موقتا مرخصی گرفتن و فقط این دفعه به دلیل گرمی هوا و خاک و دود اتش سوزی هورالعظیم مرخصی دادن
    خودروهای امریکایی مرخصی ندارند
    خودروهای سفارش امریکا که تعداد انها خیلی زیاد است جدیدا مرخصی نمیدهند
    سفارش امریکا به دلیل قوانین امریکا خودرویی که بالای35 درصد تصادف داشته باشه
    و خودروی اسیایی که بالای 25درصد تصادف داشته باشه اجازه ی تعمیر و ورود به جادههای امریکا رو نداره به این دلیل به دوبی صادر میشود و دوبی که به خوزستان نزدیک است به اینجا اورده میشوند اما حالا دیگر این خودروها هم مرخصی ندارند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا