مکمل بنزین
شرایط فروش

طرح جدید فروش محصولات سایپا برای جلوگیری از دلالی!

گروه خودروسازی سایپا که این روزها با معروف‌ترین محصولش یعنی پراید به تیتر یک همه رسانه‌های کشور تبدیل شده و در حالی‌که تا چند سال قبل صحبت از دو رقمی شدن قیمت پراید چیزی شبیه یک طنز بچگانه برای سیزده بدر به نظر می‌رسید، حالا دلالان توانسته‌اند به راحتی کاری که شورای رقابت اجازه آن را نداده بود، با معامله ۴۰ میلیون تومانی آن انجام دهند!

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی سایپا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که به زودی طرح فروش گسترده‌ای برای عرضه محصولاتش ارایه خواهد کرد تا دست دلالان و سودجویان را از این بازار قطع کند ولی نکته جالب در این مورد این خبر، تاخیری است که این خودروساز در ارایه این طرح داشته است.

سایپاهمچنین گفتنی است که مشکل اصلی بازار در حال حاضر عدم عرضه مناسب خودرو توسط خودروسازان بوده و پیش فروش‌های متنوع شرکت‌های خودروسازی با موعد 6 ماه تا یک‌سال آینده عملا تزریقی را به بازار انجام نمی‌دهد! به هر ترتیب این گروه خودروسازی در هفته آتی با شرایطی که آن را ویژه نامیده است، به متعادل کردن بازار خواهد پرداخت و به نظر می‌رسد آبی بر آتش افروزی بیشتر دلالان در بازار باشد.

همچنین روابط عمومی گروه خودروسازی سایپا در ادامه این اطلاعیه گفته است که مشتریان برای خرید خودروهای این شرکت صرفا به نمایندگی‌های مجاز و سایت رسمی فروش این شرکت مراجعه کنند و از ثبت نام و یا پرداخت هزینه در دیگر سایت‌ها و فروشگاه‌های غیرمجاز خودرو خودداری کنند.

سایپا کوییکسایپا اعلام کرده که قیمت‌های اعلامی در سایت‌های نیازمندی و شبکه‌های اجتماعی توسط دلالان اعلام می‌شود و قیمت‌های رسمی و واقعی صرفا از طریق سایت رسمی این شرکت اعلام می‌شود که پایین‌تر از ارقام فعلی است.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. جالبه این همه سرو صدا برا این بود که جیب ملت و خالی کنید.
    حداقل ببینید که کشور های استعمارگر و زور گو جیب تمام مردم دنیا را خالی میکنند تا مردم کشورشان در رفاه و…باشند مثلاً بهای گوشت و نان و…که درکشورشون عرضه میشه حداقل حدود چهل ساله که نرخش عوض نشده
    این بود برنامه های ریاست تدبیر و امید وقتی این ملت انتخابش کردند قیمت پراید و تیبا و انواع پژو وال نود چند بود .
    در سال گذشته عوارض ورود اتومبیل های خارجی رو اضافه کردند ویک فاصله عجیبی قیمت این اتومبیل ها با خودرو های داخلی پیدا کرد واومدید تولید خودرو رو کم کردین حالا وقتشه پوست مردم رو بکنید شعارشون درسته تدبیر باری خالی کردن جیب مردم و امید به اینکه چون چاره ای. ندارند اگر ماشین می‌خوام بخرند و به امیدشون برسند .
    اینه تورم تک رقمی این بود آقای نوبخت
    حتما تمام اینا گردن آقای ….هستش که قبل شما بود
    فقط میتونم عرض کنم خدا پدر نفر قبلی رو بیامرزه همین .
    حالا ما هیچی جواب خدا رو چی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا