مکمل بنزین
گوناگونخبر

نسخه برقی پژو 208 ساخته می‌شود

به زودی قرار است نسخه جدید تمام برقی پژو 208  در سال 2019 روی خط تولید برود. ویژگی این نسخه جدید کاملا شبیه به نسخه استاندارد بوده و تنها بر روی پلتفرم CMP برقی توسط گروه خودروسازی PSA و دانگ‌فنگ ساخته شده است.

پژو 208 نسخه استاندارد مجهز به پلتفرم PSA PF1 هست که چهار پیشرانه بنزینی چهار سیلندر با ظرفیت‌های متفاوت و دو پیشرانه دیزلی چهار سیلندر با گنجایش 1.4 و 1.6 لیتری دارد و متصل به گیربکس 5 یا 6 دنده دستی یا 4، 6 سرعته اتوماتیک می‌شود. قرار شده این خودرو سوپر مینی فروردین سال آینده در نمایشگاه خودروی ژنو رونمایی شود. بسیاری از کارشناسان پیش‌بینی کرده‌اند نسخه برقی این محصول 536 اسب بخار (400 کیلووات) قدرت داشته باشد.

سه سال پیش ایران خودرو با همکاری پژو تایید کرد که این خودروی هاچ‌بک اسپرت را در خط تولید خود قرار می‌دهد و با قیمت 68 میلیون تومانی در بازار به فروش خواهد رساند و از همین رو این خودرو در ایران نیز توانست سر و صدای زیادی به پا کند ولی هنوز تا به امروز بعد از برگشت دوباره تحریم‌ها خبری یا صحبتی از این خودرو به میان نیامده است.

تا به امروز مسئولان پژو صحبتی از ویژگیهای فنی این خودرو به میان نیاورده‌اند. در نتیجه برای خبرهای بیشتر از این وسیله نقلیه یا دیگر محصولات پژو همراه چرخان باشید.

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا