مکمل بنزین
خبرداخلی

طرح فروش ایران‌خودرو با محصولات پارکینگ کرمانشاه و تبریز تامین می‌شود؟

طرح فروش ایران‌خودرو به زودی آغاز می‌شود و بسیاری از مشتریان منتظر باز شدن سایت ثبت نام ایران‌خودرو هستند تا از آخرین فرصت‌ها برای استفاده از طرح‌های فروش این شرکت استفاده کنند ولی یکی از سوالات بزرگی که توسط رسانه‌ها مطرح شده و به نظر می‌رسد باید روابط عمومی این شرکت پاسخ دهد این است که تامین محصولات موعد کوتاه مدت این طرح از کدام منبع خواهد بود؟

به گزارش چرخان، شایعات پیرامون خودروسازان این روزها به قدری زیاد شده است که بعضا انتشار اخباری مبنی بر صحت آنها بر دیگر شایعات موجود نیز صحه گذاشته و همانند بنزینی روی آتش تلاطم در بازار عمل می‌کند. اخیرا تصاویری از پارکینگ کرمانشاه ایران‌خودرو منتظر شده است که در این انبار هزاران خودرو از محصولات این شرکت دپو شده و با توجه به عدم وجود خودرو در بازار و گرانی‌های اخیر به نظر می‌رسد که این موضوع یک احتکار برای گرانی هر چه بیشتر در بازار بوده است.

فروش خودروهای کارکرده ایران‌خودرو گرانی خودرو محصولات ایران‌خودرواما این تصاویر باعث شد تا نهادهای امنیتی وارد کار شده و نسبت به چند و چون این احتکار اقدام کنند ولی نکته‌ای که معمولا مسئولین ایران‌خودرو پاسخی را تحویل مردم و دیگر نهادها می‌دهند که صرفا به دلیل نبود چند قطعه ساده است! اندک کسی است که در حال حاضر نداند بسیاری از این خودروهای موجود انبار چیزی در حدود 98 درصد تکمیل بوده و موارد ناقص آنها چیزی شبیه یک طنز عجیب است!

البته مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه در بازدیدی که از این انبار داشته گفته است که فعلا دلایل و اسناد موجود نشانه‌ای از احتکار نداشته و ادله مسئولین این شرکت برای رد این اتهام کافی بوده است. مسئولین ایران‌خودرو می‌گویند که دلیل انبار شدن این خودروها نبود بعضی از قطعات است که به محض دریافت این قطعات، نصب و تحویل مشتری می‌شوند.

ایرانخودروهمچنین یکی از مسئولین کارخانه کرمانشاه ایران‌خودرو می‌گوید که روزانه به تعداد خودروهای انبار شده اضافه می‌شود و با وصول قطعات از تعداد آنها کاسته می‌شود ولی منابع موثق می‌گویند که تعداد خودروهای موجود در این انبار بیش از چیزی است که اعلام می‌شود. با توجه به فشارهایی که از سوی وزارت صنعت به این شرکت وارد شده و همکاری‌های لازم از سوی گمرک، طرح فروش ایران‌خودرو از طریق این انبار و انبار تبریز و محصولات احتکار شده این شرکت در تهران تامین خواهد شد و به همین دلیل سفارش‌های ثبت نامی نزدیک به راحتی تحویل ثبت نام کنندگان خواهد شد.

گفتنی است که طرح فروش سایپا در حال حاضر آغاز شده و به زودی طرح فروش ایران‌خودرو نیز اجرایی می‌شود که جزئیات آن به زودی از طریق چرخان منتشر می‌شود.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

  1. من اردیبهشت ثبت نام کردم. تحویل اردیبهشت 98. از فروردین یهو ایران خودرو ماشین نداد. خدایی ظلمه من تا تا سال دیگه صبر کنم و اینا بیان تحویل فوری بدن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا